NothinDoin™ Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 - Barbermaskin - Dunjakke Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Snowboard Tablet Lenke til kommentar
koots Skrevet 14. november 2010 Rapporter Del Skrevet 14. november 2010 Toalettmappe Sorte skinnhansker Spotify Premium Alle bøkene i A Song of Ice and Fire serien Blazer Er vel det jeg har hittil Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Foreløpig har jeg ikke så mye, kommer med ny liste senere, men ønsker meg ihvertfall: Iphone 4(Betale en del selv og få litt i gave) Klær Dress Frakk Endret 15. november 2010 av -Sindre Lenke til kommentar
thoomas82 Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 - Tøfler! - Sykkel - Vinter Jakke Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. november 2010 Rapporter Del Skrevet 15. november 2010 Hmm. -Barberhøvel Merkur 34C -Gran turismo 5 -NHL 11 -Beyerdynamic DT-770 pro -Ullundertøy -Ski (siden jeg var så dum å melde meg på birkebeinerrennet i mars uten å ha stått på ski på 10 år. Var litt Barney Stinson over det hele: "Challenge Accepted" ! ) 1 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Tja.. - SSD disk - Penger - Kjempe tjukk genser av ull - Egne sokker (Låner til vanlig sokker fra mor, som bruker trange vonde sokker, og far som har store og klumpete sokker ) Endret 19. november 2010 av MarB Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 dra tilbake i tid til 1980 årene Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 Jeg ønsker meg simpelthen gode eksamenskarakterer. That's all. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Hmmm... - Eit skikkeleg kamera med undervannshus - Billett tilbake down under. - Eit eller anna eg kan sittje inne og fikle med når julafta er over - Ei god bok å kose meg med forran peisen Av desse så har eg strengt tatt dei to siste, og eg ønsker meg difor helst dei to første tinga på lista, men det veit eg igrunn at eg ikkje får likevel, så pengar til å handle er kos det og Edit: Mobilen min er all fucked up, så det blei enno ein ting på lista. Eg hadde vel strengt teke trengt ny mobil før jul, men det passar dårleg inn i budsjettet. Kanskje eg kan kjøpe ein billeg rælmobil i Malaysia? Endret 21. november 2010 av Bonnskij Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. november 2010 Rapporter Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Ønsker: Diverse elektriske ting Barbermaskin til etter no-shaving-november (spotify premium) SSD-disk Minne Skjermkalibrator APS CS5 AAE CS5 Til kameraet] SB-900 x2 Softbox og annen blitzdiffuser filtre (uv, pola, diverse) Objektiver Lensbaby 6mm 70-300mm 10-20mm 500mm 4mm til trommesettet Tammer Ny skarptromme av bedre kvalitet Dobbeltpedal Enkeltpedal av bedre kvalitet Enkeltpedal med dobbel kjededrift Sabian/ Zildjian-cymbaler Hi-hat [diverse] Bil Serveringsfat Smågodt Evigvarende busskort At flere bruker refleksvest At dama får fri til jul =) At flere i Norges land blir kristne Oppvaskemaskin Kaffesett (kopper, tallerkener) Glass Frakk Slips Venner Neida Det var det jeg kom på Endret 22. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Noen123 Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 DONUTJERN (sjekk flust.no) Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 dreaMz' liste Penger Gavekort, Nor-Contact Gavekort, Platekompaniet Renati Koss Headset x2 til trommesettet Sabian-cymbaler no u. Tragisk dårlige cymbaler. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Nye PS3-kontroller (RIP 5 stk) Spotify Premium iPad Vekter Vektstang Curlstang Klær Alt fra deo og parfyme til fuktighetskrem :!: Call of Duty : Black Ops PS3 Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 At apple skal brenne At microsoft skal gå konk At kirker skal brenne Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 (endret) - Kjøretimer og annet stuff relatert til lappen - Penger til InterRail -tur sommeren 2011 - PC-deler - Diverse album (alle The Prodigy-album jeg ikke eier, BSE - The Sun osv) - Diverse bøker - Diverse Blu-Ray - Headset - T-skjorter - Gode øreplugger til å ha på farten - Og et godt headset til hjemmebruk - Skjorter, cardigans, chinos, kordbukser, belte og jeans - Nye Nike Blazers, diverse andre kicks - Telemarkski - At morfar reparerer bilen min - Nintendo Wii Mario 25-årsjubileumsutgave - Nintendo DS med Pokemon Soul Silver () - Diverse spill - Belgisk vaffeljern Hmm, det ble jo en del mer enn hva jeg har klart å komme opp med tidligere. At flere i Norges land blir kristne lol? Endret 22. november 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 (endret) til trommesettet Sabian-cymbaler no u. Tragisk dårlige cymbaler. Hahaha :!: Morsom du.. Endret 22. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Hvis dere ønsker å problematisere gavejaget i julen så er dere velkommen til det, i en dertil egnet tråd. Men dette er ikke den tråden. En post er slettet. Geir Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Ønsker meg ingen verdens ting. ..Foruten god mat, julepynt i stua og snø selvsagt. Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Assasin's Creed: Brotherhood og Twin tip ski Har noen anbefalinger når det gjelder skiene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå