tormoddf Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Fable III lar deg være monarken som får bestemme så mye, men påvirke så lite. Les mer Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Helt HELT ærlig: Gameplay 7/10 Story 8/10 Følelse 6/10 Det var alt for kort. Kom meg gjennom hele mainquesten på ca 4-5 timer ... Men, har jo igjen smånips litt her og der enda da. Bare leit at det er så "kort" enern og toern tok meg mye mer tid å fullføre enn tre'ern. Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg husker da 2ern kom ut, skuffelsen jeg følte etter å ha punga ut 600 kr for det var enorm. Jeg skal IKKE gjenta denne feilen igjen. Uten å overdrive, tror jeg at en apekatt kunne ha taklet de fleste kampene i 2ern og tydeligvis 3ern også. Jeg synes også at 2ern var ufattelig kort, når Mikkel over meg sier han runda 3ern på 5 timer, er det ingenting som får meg til å kjøpe dette spillet. Peter har feilet totalt i mine øyne. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det ble ikke noe bedre når alt var ferdig eller Lenke til kommentar
asad Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Fem timer...skandale. Verste er at dette liksom skal gå under rollespill sjangeren? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har spilt det i ca 9 timer nå og jeg blir fremdeles ikke klokere ... Lurer på om resultatet jeg fikk på slutten er basert på det jeg gjorde før. Litt rart, det ser ikke ut som om man kan endre noe til det bedre what so ever ... Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Jeg brukte rundt 12-13 timer før hovedhistorien var over, og hadde mange sideoppdrag igjen. Endret 29. oktober 2010 av tormoddf Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har mange sideoppdrag igjen jeg og. Men har INGEN andre NPC-er enn vaktene og heller ingen jeg kan gifte meg med samt at mange av questene er bugga fra helsinki og tilbake igjen... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hva er poenget med å bli konge eller dronning om man kun surrer rundt i slottet uten mål og mening, og ingen av valgene man tar får noen særlig konsekvenser? Husker jeg spilte Arcanum for en del år siden. På slutten fikk vi først en avslutning basert på valgene vi gjorde i hovedhistorien, før vi fikk oppsummert samtlige side-quests vi hadde gjort i løpet av spillet og fikk vite hva konsekvenseene av valgene våre ble. Det var riktignok litt primitivt, men der snakker vi handling/konsekvens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg