Gå til innhold

Warcraft 3 - bnet problemer

Anbefalte innlegg

Warcraften min har oppført seg litt merkelig i det siste:

For det første har den veldig store problemer med å forstå at cden står i, men det er et mindre problem.

Værre er det at jeg ikke har grid å koble til bnet i det siste. (NEI jeg har ikke falsk cdkey) Av og til kommer den bare til initialiseringen og henger seg der, andre ganger kommer den til downloadingen.

Er det noen som vet hvordan jeg kan løse dette??

PS. Jeg har selvfølgelig prøvd å reinstallere det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

downloading?

Du har kanskje ikke siste patch. Kanskje klarer ikke wc3'en din å laste ned patchen.

Prøv å laste ned patchen ved siden av, www.battle.net www.blizzard.com eller noe ligger den.

Ta også å laste ned en nocd crack til wc3 så spiller du cdtrøbbelet.

Prøv også å åpne port 6112 i routeren hvis du kobler deg til internett gjennom en router.

Lenke til kommentar

Husker at det var et problem med Diablo2 og Warcraft3 cd'ene under Windows 98. Enkelte ganger insisterte spillet på at cd'ene ikke var i cd-romen, som de seff var. Reboot var eneste alternativ da - og da funka det igjen. Merkelig nok har jeg ikke opplevd dette en eneste gang etter at jeg installerte Windows XP.

Siste patchen (1.10) er ganske stor, så det vil ta litt tid å laste den ned om du er på modem/ISDN. Men der fins en framgangsindikator i %, så man ser jo om den er stuck eller ikke. Jeg er på ISDN ennå, og har 3 ISP'er. Tiscali, Tele2, Telenor (spiller kun med dobbel linje). Noen ganger kan den ene låse seg fullstendig, slik at man omtrent ikke kommer ut av landet både med browsing og spilling, så da bytter jeg til en annen ISP. Hvis du er på dial-up kan dette være problemet. Personlig har jeg best erfaringer med Tiscali, når det gjelder browsing/spilling i utlandet. Telenor funker best innenlands pr dags dato (dette har endret seg mange ganger i løpet av de 5 årene jeg har hatt ISDN).

En annen ting kan jo selvfølgelig være at du sitter bak en firewall som ikke er konfigurert riktig. Test om du får opp www.battle.net siden med din webbrowser. Da får du iallefall vite om det er ISP'en som er problemet.

Om det er spillet som nekter å oppgradere seg selv via battle.net serveren, må du manuelt downloade patchen fra en nettside. I skrivende stund vet jeg ikke om 1.10 patchen er sluppet som manuell download.

Lykke til og skaff deg Frozen Throne, det er på battle.net ting skjer =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...