Wendelinho Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Dette er kamptråden Blackburn Rovers - Chelsea FC. Mer info kommer Endret 29. oktober 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 15 min til avspark nå. Chelsea stille offisielt slik: Cech Ivanovic - Alex - Terry - A. Cole Mikel Essien - Zhirkov Anelka (!) - Drogba (!!!) - Malouda (!!) Det burde vært Kakuta - Sturridge - Kalou. Men jeg er ikke manager. Uheldigvis. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Noen med stream til kampen idag? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 JADDA 1-0 til Rovers! BENJANI Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 JADDA 1-0 til Rovers! BENJANI det er egentlig litt for tidelig og juble, men.. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Blackburn leder 1-0 og det er vel ingen overraskelse. Chelsea har på ingen måte noen gang i historien sin vært gode på bortebane. Så forventer aldri noe seier på bortekamper. Men noen med stream til kampen? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Streams er ikke tillatt å spørre om eller poste da dette er piratkopiert materiale. Så derfor har du ikke fått svar. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Blackburn leder 1-0 og det er vel ingen overraskelse. Chelsea har på ingen måte noen gang i historien sin vært gode på bortebane. Så forventer aldri noe seier på bortekamper. Aldri vært gode på bortebane? Forventer ikke borteseier mot et av PL dårligste lag? Har du sett Chelski spille noen bortekamper, eller i det hele tatt sett på tabellen i år eller fra i fjor? Store tid... Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Blackburn er det laget på nedre del som slipper inn minst. Og Chelsea er elendig på bortebane og på dødball. De 4 målene imot er mot bortebane motstandere. Nå leder jo Rovers 2-0... Så jeg tror det kan snus. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Blackburn leder 1-0 og det er vel ingen overraskelse. Chelsea har på ingen måte noen gang i historien sin vært gode på bortebane. Så forventer aldri noe seier på bortekamper. Aldri vært gode på bortebane? Forventer ikke borteseier mot et av PL dårligste lag? Har du sett Chelski spille noen bortekamper, eller i det hele tatt sett på tabellen i år eller fra i fjor? Store tid... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Dette er jo en kamp mot erkerivalene om gullet for Chelsea sin del. Nå leder jo Rovers 2-0... Så jeg tror det kan snus. Eg tror eg sliter med live updaten min.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Neeeeeeeeeeeiii...Roberts da!!!!! FAEN!!! Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Neeeeeeeeeeeiii...Roberts da!!!!! FAEN!!! faen da.. blackburn må score.. chelsea skal ikke vinne denne kampen.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Puls på 120 da Roberts var mot Cech. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Roberts scorer faen meg aldri jo! Her fortjente Blackburn minst 1 poeng Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Ivanovic <3<3z3 !!! Drogba er som å gi en ekstra forsvarspiller til Blackburn, selg. Får se om ledelsen holder helt ut, nå... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Får se om ledelsen holder helt ut, nå... Kamerat, kampen var ferdig for 10-11 min siden. Endret 30. oktober 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Får se om ledelsen holder helt ut, nå... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Ivanovic <3<3z3 !!! Drogba er som å gi en ekstra forsvarspiller til Blackburn, selg. Får se om ledelsen holder helt ut, nå... Såpass ja..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå