Gå til innhold

Hvilken forsterker vil dere anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor det? Det må være en av markedets beste receivere på markedet i forhold til pris. Denne holder veldig god kvalitet og ikke minst lydkvalitet, og drar det meste. Lett og utvide med effektforsterker om han i senere tid skal oppgradere til større fronter. HDMI 1.4, og videoskalering.Helt konge autokalibrering er det også! Hadde jeg vært på utkikk i denne prisklassen hadde jeg ikke tvilt!

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Det må være en av markedets beste receivere på markedet i forhold til pris. Denne holder veldig god kvalitet og ikke minst lydkvalitet, og drar det meste. Lett og utvide med effektforsterker om han i senere tid skal oppgradere til større fronter. HDMI 1.4, og videoskalering.Helt konge autokalibrering er det også! Hadde jeg vært på utkikk i denne prisklassen hadde jeg ikke tvilt!

Såpass :)

Hva om jeg kjøpte et sånt anlegg bare: https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=507145

Bra lyd sikkert?

Lenke til kommentar

Til ts: Noen grunn til at du absolutt skal ha "satelitter"?

Vi får snart en hjørnesofa, så jeg tenker det blir vanskelig å få plassert gulvstående høyttalere. Den ene kan vel ikke akkurat stå bak sofaen i hjørnet heller?

Står at de høyttalerne er 126cm høye, så da burde de rave litt over sofakanten hmm

Endret av Wassabi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...