Gå til innhold

Hjelp, slettet en disk! Noe tips å få?

beldenn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser ut til at du har en harddisk på 14gb og en dvd-rom. Stemmer dette?

Innlegg nr 10 000 :whistle:

stemmer det, men den andre disken er på 300 GB, så skulle installere windows på 14GB mens jeg skulle ha spill og filmer osv.. på den andre som jeg ikke finner nå.

Lenke til kommentar

Hvordan "slettet" du den da?

Hva skjer om du trykker på action og så rescan disks?

skulle reinstallere, fikk info om hvor jeg skulle legge Windows, samme rute kan man slette innholdet på diskene som jeg trykte feil knapp på, der var det det skjedde.

Lenke til kommentar

Dukker den opp i bios, altså første bildet som kommer opp i oppstarten?

oppstarten av installeringen av windows? det gjorde den før jeg slettet den. nå når jeg prøver å installere windows på nytt igjen finner jeg bare disk C.

finnes det ikke et program som finner hard disker?

Lenke til kommentar

Ok, gå inn i device-manager (høyreklikk på computer, manage, og så device manager.

Og så se om det står noen disk-relaterte utropstegn der, om alt ser normalt ut prøver du å trykke på actions og så scan for hardware changes.

har 3 utropstegn, men ligger på " other devices " (2 tegn) og på "human interface devices"

Lenke til kommentar

hei, har et problem..

greide å "slette" disk F mens jeg skulle reinstallere maskinen. skulle slette alt som var på den men trykte feil knapp. jeg hadde en disk c med 14 gb som jeg bruker nå, der ligger windows så har ikke plass igjen. men jeg finner ikke disk F noen plass : s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...