TheSoapmaker Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Fant ikke en gammel tråd om dette her, og jeg tenker dette kunne vært litt gøy. Det her går jo ut på akkurat det samme med Add meg på msn-tråden eller hva den heter. Men ja. Vil du snakke med "randoms" så er jo bare å skrive skypenavnet sitt, og kanskje ikke info om hva du liker du å snakke om`? Mitt skypenavn: hermizen Jeg liker å snakke om musikk, spill, gitar... Ja, det aller meste egentlig. Har aldri noe i mot å snakke med folk! 1 Lenke til kommentar
McHill Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Skypenavn: StevenMchill Jeg liker best og snakke om Samfunnsrelaterte emner, men jeg kan snakke om stort sett alt. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Skypenavn: kristoffer-giga Kan snakke om det meste, har meget sterke politiske meninger. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Filliplyngmo Søker kjæreste, kan være litt badboy innimellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå