Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg kald? Konklusjon:


Gjest gutt23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konklusjon: Du er ikke kald. Du er utrolig varm, intens og oppmerksomhetssyk.

 

Du beskriver deg selv som annerledes og spesiell og vil ikke ha et "normalt" liv, det er for dårlig, du vil være på en TOPPLISTE. Vel, det vil vi alle? Du er svært normal.

 

Bare at vi vil være på en respektert toppliste, som innen idrett, realfag, os.v. Det har du vel ikke sjans på, og må gå på noe annet.

 

Om du er så flink i kampsport, bli verdensmester? Da vil mange se deg, da.

 

Quotes av deg som viser dette klart og tydelig:

 

jeg har ikke følelser. jeg har et ønske om å bli husket, på godt eller vondt.

 

yess...

 

vi får se hvor langt opp på lista blant top 20 killers jeg kommer da. top 3 vil jeg si livet mitt ble ganske minnesverdig etter å ha skrivd historie. hørt om Richard Kuklinski? ofte gjenkjent som "the iceman".

 

mm.

 

ALTSÅ, slekten min dør etter meg. og akkurat derfor har jeg tenkt til å bruke de sære og sjeldne egenskapene jeg har til å gjøre noe som man må ha disse typene.

 

mmmmm, special.

 

Hvis du hadde stått i det smuget den gangen hadde det vært deg som pissa i buksa, den testen har allerede jeg tatt

 

du vet ingenting om duden du sa det til.

 

60% tror jeg er en random drittunge som jeg ikke fikk jobb hos ICA. Deprimert og oppmerksomhetsjuk. Derfor blir jeg mer aggressiv ovenfor disse jævlene når jeg prøve å finne meg selv

 

Det var da et nøye estimat! Men om du ser på det du har sagt er det neimen ikke rart. :)

 

Du kan ikke forandre meg, men det var en interessant tolkning. Jeg har bestemt meg.

BTW, jeg tror du misforstå hva jeg mente med respekt. Mennesker som bare gjør det ekstra bra i enda en ting av samfunnets forventinger gir ikke dem respekt i mine øyne.

Lenke til kommentar

Good luck Chuck! Du trenger det. Før du kaster bort masse tid på dette, kan du ikke se om det i det hele tatt er mulig før du bruker MINST 5 år av livet ditt på å finne ut at det ikke går. Du har tydeligvis bestemt deg for å ikke høre på hva folk har å si her, det er greit. Finn ut av det selv, bare vær snill å ta en snarvei, slik at du ikke bruker opp masse tid, husk at en avgjørelse du baserer på en kvelds hendelse, vil påvirke livet ditt i minst 5 år fremover.

Lenke til kommentar

Good luck Chuck! Du trenger det. Før du kaster bort masse tid på dette, kan du ikke se om det i det hele tatt er mulig før du bruker MINST 5 år av livet ditt på å finne ut at det ikke går. Du har tydeligvis bestemt deg for å ikke høre på hva folk har å si her, det er greit. Finn ut av det selv, bare vær snill å ta en snarvei, slik at du ikke bruker opp masse tid, husk at en avgjørelse du baserer på en kvelds hendelse, vil påvirke livet ditt i minst 5 år fremover.

 

Hver kveld (ikke bokstavelig) det siste halvåret har jeg sittet og tenkt nøye gjennom alt. Alt jeg gjør er med tanke på den ene tingen. Jeg kan innrømme at jeg røyket før, men har endelig klart å slutte pga. av dette. Også, jeg har holdt meg unna alt annet som kan påvirke det.

Det er noe jeg virkelig vil jobbe med. Det betyr ikke at jeg går å skyter meg selv hvis jeg mislykkes, som jeg kanskje vil.

Lenke til kommentar

Hvorfor kan du ikke bare bestige mount everest

 

Hvorfor skulle jeg? Var målet mitt bare å bli kjent i verden og ga fullstendig faen i meg selv, kunne jeg bare gått massaker på oslo s. men, jeg er ingen sinnsyk person. Derfor gjør jeg det på min måte

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Og der har vi grunnen din. Det er drivet fra din høyre hjernehalvdel, som virkelig vil gjøre noe spesielt. Det er helt vanlig, og stort sett alle har denne lysten til å gjøre noe spesielt. Jeg syntes det er flott at du vil gjøre noe spesielt, det å kunne hjelpe noen. Du virker overbevist om at du kan komme inn i et av disse "agencyene", hvis du ikke gjør det, så kan du jo melde deg frivillig for FN-oppgaver, eller Røde Kors eller noe sånt, i internasjonale operasjoner, lite dreping, men mye flott arbeid. Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden tråden nettopp har blitt bumpa har jeg et spørsmål jeg er litt nysgjerrig på; MULIG det har blitt besvart ettersom jeg har skumlest tråden og ikke fått det med meg;

 

hvordan i all verden har du planer om å få amerikansk statsborgerskap? Det er ikke bare-bare å få visum til å bli lenge nok i USA til å få det til, med mindre du gifter deg inn i landet.

Lenke til kommentar

Siden tråden nettopp har blitt bumpa har jeg et spørsmål jeg er litt nysgjerrig på; MULIG det har blitt besvart ettersom jeg har skumlest tråden og ikke fått det med meg;

 

hvordan i all verden har du planer om å få amerikansk statsborgerskap? Det er ikke bare-bare å få visum til å bli lenge nok i USA til å få det til, med mindre du gifter deg inn i landet.

 

For å få amerikansk statsborgerskap, må man ha bodd der i minst 4-5år. t.o.m mer ofte. For å få BO der, og jobbe der, må man ha arbeidstillatelse and ha bevis på at arbeidsgiveren din ikke får tak i en som deg noe sted. Med så mange arbeidsløse som det er i USA skal det være et spesielt yrke. Det endte med en et norsk selskap, så planene endret til Seattle.

 

Nei, jeg har ikke fått med meg at det har blitt spurt før.

Lenke til kommentar

Siden tråden nettopp har blitt bumpa har jeg et spørsmål jeg er litt nysgjerrig på; MULIG det har blitt besvart ettersom jeg har skumlest tråden og ikke fått det med meg;

 

hvordan i all verden har du planer om å få amerikansk statsborgerskap? Det er ikke bare-bare å få visum til å bli lenge nok i USA til å få det til, med mindre du gifter deg inn i landet.

 

For å få amerikansk statsborgerskap, må man ha bodd der i minst 4-5år. t.o.m mer ofte. For å få BO der, og jobbe der, må man ha arbeidstillatelse and ha bevis på at arbeidsgiveren din ikke får tak i en som deg noe sted. Med så mange arbeidsløse som det er i USA skal det være et spesielt yrke. Det endte med en et norsk selskap, så planene endret til Seattle.

 

Nei, jeg har ikke fått med meg at det har blitt spurt før.

Satser på at du er gutt23 som har blitt mann (!) Har du fått deg tak i jobb alt så ser jo det nesten lyst ut for deg. Lykke til!

Lenke til kommentar

Siden tråden nettopp har blitt bumpa har jeg et spørsmål jeg er litt nysgjerrig på; MULIG det har blitt besvart ettersom jeg har skumlest tråden og ikke fått det med meg;

 

hvordan i all verden har du planer om å få amerikansk statsborgerskap? Det er ikke bare-bare å få visum til å bli lenge nok i USA til å få det til, med mindre du gifter deg inn i landet.

 

For å få amerikansk statsborgerskap, må man ha bodd der i minst 4-5år. t.o.m mer ofte. For å få BO der, og jobbe der, må man ha arbeidstillatelse and ha bevis på at arbeidsgiveren din ikke får tak i en som deg noe sted. Med så mange arbeidsløse som det er i USA skal det være et spesielt yrke. Det endte med en et norsk selskap, så planene endret til Seattle.

 

Nei, jeg har ikke fått med meg at det har blitt spurt før.

Satser på at du er gutt23 som har blitt mann (!) Har du fått deg tak i jobb alt så ser jo det nesten lyst ut for deg. Lykke til!

 

Lyst som i hvilken definisjon? De fleste mener jo, inkludert meg selv, at det kan knapt bli mørkere. Men det er alltid mørkest or soloppgang, eller hva?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...