Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg kald? Konklusjon:


Gjest gutt23

Anbefalte innlegg

Du vil gjøre noe få andre kan. Kan du?

 

Dette er faktum:

 

-Du har slitt mentalt, og dette er registrert.

-Du har vært vervet i det norske forsvaret(slik jeg forstår det).

 

Spørsmål:

 

Har du en grad med karakterer bedre enn 2,2 GBP?

 

Tror du at det er positivt at du har vært i forsvaret? Du er ute før du kommer inn, dette er USA, du er utenlandsk, og dermed spion.

 

Beklager, selv om dette virker som noe du har lyst til, kan du se langt etter en jobb innen etteretning når du har slitt mentalt, og utlandet kan du egentlig bare glemme.

 

Flytt til USA du, og ta kurs hos Blackwater, og se om du kan få prøve deg innen sikkerhetsbransjen. Kanskje det kan åpne noen dører for deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil gjøre noe få andre kan. Kan du?

 

Dette er faktum:

 

-Du har slitt mentalt, og dette er registrert.

-Du har vært vervet i det norske forsvaret(slik jeg forstår det).

 

Spørsmål:

 

Har du en grad med karakterer bedre enn 2,2 GBP?

 

Tror du at det er positivt at du har vært i forsvaret? Du er ute før du kommer inn, dette er USA, du er utenlandsk, og dermed spion.

 

Beklager, selv om dette virker som noe du har lyst til, kan du se langt etter en jobb innen etteretning når du har slitt mentalt, og utlandet kan du egentlig bare glemme.

 

Flytt til USA du, og ta kurs hos Blackwater, og se om du kan få prøve deg innen sikkerhetsbransjen. Kanskje det kan åpne noen dører for deg.

 

jeg sliter ikke mentalt. jeg er ikke sinnsyk. alt jeg prøvde var å SJEKKE om det akkurat var det. som jeg har sagt, jeg hadde mangel på sympati bl.a. ja, du har nok muligens rett, men jeg skal fortsatt prøve. Foreløpig har jeg ikke noe annet å gjøre, så jeg bor der fem år, søker, går det ikke. Får jeg tenke andre veier

Lenke til kommentar

Du vil gjøre noe få andre kan. Kan du?

 

Dette er faktum:

 

-Du har slitt mentalt, og dette er registrert.

-Du har vært vervet i det norske forsvaret(slik jeg forstår det).

 

Spørsmål:

 

Har du en grad med karakterer bedre enn 2,2 GBP?

 

Tror du at det er positivt at du har vært i forsvaret? Du er ute før du kommer inn, dette er USA, du er utenlandsk, og dermed spion.

 

Beklager, selv om dette virker som noe du har lyst til, kan du se langt etter en jobb innen etteretning når du har slitt mentalt, og utlandet kan du egentlig bare glemme.

 

Flytt til USA du, og ta kurs hos Blackwater, og se om du kan få prøve deg innen sikkerhetsbransjen. Kanskje det kan åpne noen dører for deg.

 

Du trenger overhodet ingen master grad for å bli ansatt i cia i USA. Skal du derimot spesialisere deg innenfor visse populære områder så vil mastergrad eller til og med en doktorgrad være nødvendig.

 

Han ville heller ikke blitt ansett som en spion for å ha tidligere millitær erfaringer, enkelt og greit fordi han tidligere har vært en norsk statsborger, og uavhengig hvilken bakgrunn han har så er dette noe de ville forsikra seg om.

 

Og hva mener du med GBP? Britisk valuta?

Forsåvidt er minstekravet en hvilken som helst degree (1 års studier kvalifiserer også til en degree) hvor gjennomsnittskravet er 3.

 

Slutt og prat piss.

 

Og til dere andre; slutt å oppmuntre trollet.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Du vil gjøre noe få andre kan. Kan du?

 

Dette er faktum:

 

-Du har slitt mentalt, og dette er registrert.

-Du har vært vervet i det norske forsvaret(slik jeg forstår det).

 

Spørsmål:

 

Har du en grad med karakterer bedre enn 2,2 GBP?

 

Tror du at det er positivt at du har vært i forsvaret? Du er ute før du kommer inn, dette er USA, du er utenlandsk, og dermed spion.

 

Beklager, selv om dette virker som noe du har lyst til, kan du se langt etter en jobb innen etteretning når du har slitt mentalt, og utlandet kan du egentlig bare glemme.

 

Flytt til USA du, og ta kurs hos Blackwater, og se om du kan få prøve deg innen sikkerhetsbransjen. Kanskje det kan åpne noen dører for deg.

 

Du trenger overhodet ingen master grad for å bli ansatt i cia i USA. Skal du derimot spesialisere deg innenfor visse populære områder så vil mastergrad eller til og med en doktorgrad være nødvendig.

 

Han ville heller ikke blitt ansett som en spion for å ha tidligere millitær erfaringer, enkelt og greit fordi han tidligere har vært en norsk statsborger, og uavhengig hvilken bakgrunn han har så er dette noe de ville forsikra seg om.

 

Og hva mener du med GBP? Britisk valuta?

Forsåvidt er minstekravet en hvilken som helst degree (1 års studier kvalifiserer også til en degree) hvor gjennomsnittskravet er 3.

 

Slutt og prat piss.

 

Og til dere andre; slutt å oppmuntre trollet.

 

 

 

når ble jeg et troll? Jeg har sagt det før og er lei av å si det så mange ganger. Vær så snill og drit i å svar hvis du tror jeg er et troll. Hvis du tror meg, fint, kommenter i vei

Lenke til kommentar

GBP er er i utgangspunktet er britsk rangeringssystem, som senere har blitt adoptert til andre land. En 2-2 er den laveste utmerkelsen du kan få (ikke laveste karakter). At han ikke vil bli vurdert som spion vet du lite om, han er norsk, og har "vært høyt oppe i militæret". Jeg ville ihvertfall stusset.

 

Vi kan diskutere til vi blir blå. Faktum er at TS er ikke født amerikansk og han har registrerte mentale "problemer". Det skal over gjennomsnittet med kvalifikasjoner til for at han skal få en jobb. Husk at det er mange andre søkere, som er amerikanske, og som på papiret er langt bedre kvalifisert. Jeg er redd TS ikke vil bli vurdert til intervju en gang.

 

TS: Kanskje du kan sende en mail, og høre om det i det hele tatt er mulig?

Lenke til kommentar

GBP er er i utgangspunktet er britsk rangeringssystem, som senere har blitt adoptert til andre land. En 2-2 er den laveste utmerkelsen du kan få (ikke laveste karakter).

 

For å gå litt off topic, og av ren nysgjerrighet, har du kilder på det du sier her?

Jeg har studert internasjonalt (inkludert statene) og har aldri hørt om GBP bli brukt som et rangeringssystem for karakterer, noensinne.

 

Great British pounds (GBP) var det streng talt i utgangspunktet angelsaksere som introduserte til verden som en vektenhet på sølv. Og jeg er rimelig sikker på at GBP bare har blitt brukt som en valutaenhet gjennom tidene, av Storbritannia.

 

At han ikke vil bli vurdert som spion vet du lite om, han er norsk, og har "vært høyt oppe i militæret". Jeg ville ihvertfall stusset.

 

Jeg vet like lite som du vet om den saken her, så hvem er du til å uttale deg om dette og ikke jeg? Tatt i betraktning av at Norge og USA har et nært samarbeid både militært og økonomisk, så vil jeg tvile på at norske ex-militær personer ville blitt mistenkt som spioner i cia, uavhengig av hvor høyt oppe de har vært rangert før.

 

når ble jeg et troll? Jeg har sagt det før og er lei av å si det så mange ganger. Vær så snill og drit i å svar hvis du tror jeg er et troll. Hvis du tror meg, fint, kommenter i vei

 

Nå skal det sies at det jeg kommenterte på fra de andre brukerene var ment for å støtte deg.

Men hvis du er seriøs med postene dine, så må jeg si det virker som om du bare har en veldig tidlig midtlivskrise og/eller bare har behov for oppmerksomhet.

 

Hvis du føler at du ikke bryr deg så særlig om livet ditt, og tror du kan være en god morder. Så kom deg til Afghanistan gjennom militæret. Siden du tydeligvis mener du mangler empati, så må jo Afghanistan være perfekt for deg. Bra betaling, sol, billig alkohol og du får ta livet av mennesker. Og hvis du fremdeles er innstilt på CIA så vil krigserfaring bare være positivt.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

GBP er er i utgangspunktet er britsk rangeringssystem, som senere har blitt adoptert til andre land. En 2-2 er den laveste utmerkelsen du kan få (ikke laveste karakter).

 

For å gå litt off topic, og av ren nysgjerrighet, har du kilder på det du sier her?

Jeg har studert internasjonalt (inkludert statene) og har aldri hørt om GBP bli brukt som et rangeringssystem for karakterer, noensinne.

 

Great British pounds (GBP) var det streng talt i utgangspunktet angelsaksere som introduserte til verden som en vektenhet på sølv. Og jeg er rimelig sikker på at GBP bare har blitt brukt som en valutaenhet gjennom tidene, av Storbritannia.

 

At han ikke vil bli vurdert som spion vet du lite om, han er norsk, og har "vært høyt oppe i militæret". Jeg ville ihvertfall stusset.

 

 

 

Jeg vet like lite som du vet om den saken her, så hvem er du til å uttale deg om dette og ikke jeg? Tatt i betraktning av at Norge og USA har et nært samarbeid både militært og økonomisk, så vil jeg tvile på at norske ex-militær personer ville blitt mistenkt som spioner i cia, uavhengig av hvor høyt oppe de har vært rangert før.

 

når ble jeg et troll? Jeg har sagt det før og er lei av å si det så mange ganger. Vær så snill og drit i å svar hvis du tror jeg er et troll. Hvis du tror meg, fint, kommenter i vei

 

Nå skal det sies at det jeg kommenterte på fra de andre brukerene var ment for å støtte deg.

Men hvis du er seriøs med postene dine, så må jeg si det virker som om du bare har en veldig tidlig midtlivskrise og/eller bare har behov for oppmerksomhet.

 

Hvis du føler at du ikke bryr deg så særlig om livet ditt, og tror du kan være en god morder. Så kom deg til Afghanistan gjennom militæret. Siden du tydeligvis mener du mangler empati, så må jo Afghanistan være perfekt for deg. Bra betaling, sol, billig alkohol og du får ta livet av mennesker. Og hvis du fremdeles er innstilt på CIA så vil krigserfaring bare være positivt.

 

Takk for støtten og at du tror meg, slik jeg tolket det ihvertfall. Det er ikke drepingen jeg bryr meg om, det er det at jeg vil gjøre noe for samfunnet som er mer eller mindre lovlig og som jeg kan ta jobben for de som ikke klarer det. BTW, jeg har vært i millitæret, vært en liten tur i Afghanistan, men som sagt, jeg liker å jobbe i små teams.

Lenke til kommentar

Trådstarter: Er bagasjen din mental er det ikke nødvendigvis så lett å reise fra den. Er du ikke lykkelig i Norge vil sannsynligvis ikke dette magisk forandre seg bare du flytter til USA og begynner å jobbe i CIA. Forøvrig synes jeg ikke du virker så kald og følelsesløs som du beskriver deg selv. Du har blant annet en litt vel kort lunte når folk kødder med deg, noe som tyder på at du bryr deg om hvordan folk oppfatter deg.

 

Dette innlegget er forøvrig ikke vondt ment om det skulle tolkes sånn. Håper du finner noe du trives med hvor du kan bidra med noe konstruktivt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Trådstarter: Er bagasjen din mental er det ikke nødvendigvis så lett å reise fra den. Er du ikke lykkelig i Norge vil sannsynligvis ikke dette magisk forandre seg bare du flytter til USA og begynner å jobbe i CIA. Forøvrig synes jeg ikke du virker så kald og følelsesløs som du beskriver deg selv. Du har blant annet en litt vel kort lunte når folk kødder med deg, noe som tyder på at du bryr deg om hvordan folk oppfatter deg.

 

Dette innlegget er forøvrig ikke vondt ment om det skulle tolkes sånn. Håper du finner noe du trives med hvor du kan bidra med noe konstruktivt.

 

Det er det jeg sier, dere fkk meg ihvertfall på veien til å gjøre noe mer eller mindre lovlig. CIA, eller andre ting. Ja, jeg blir fort irritert på andre, men er det så rart? når jeg skriver tydelig helt først i innlegget at troll kan holde seg unna, så kan man forvente at mesteparten her kan lese tydelig.

 

Det at jeg har mangel på sympati betyr ikke at jeg ikke har humør. Jeg kan være glad, sint,(har dere lest tidligere kan dere ha tolket det første jeg skrev feil fordi jeg skrev det på en feil måte)men jeg finner aldri noen lykke eller virkelig glede. Det eneste jeg blir glad av er gode filmer med Jim Carrey.

 

Og nei, kanskje det de fleste ville beskrevet som vonde minnene kommer tilbake først når jeg reiser fra dem, men jeg vet ikke. Derfor prøver jeg noe nytt og konstruktivt. Kommer jeg ikke inn i noen av disse foreslåtte organisasjonene, starter jeg med noe ikke så konstruktivt.

 

Uansett, takk for et sakelig svar du også, dette f.eks., gjør meg glad ;)

Lenke til kommentar

Ut ifra det jeg leser her virker du for meg som et ganske normalt menneske

 

Hva får meg til å virke som jeg er normal? Jeg er ikke anti-sosial og jeg kan snakke. Jeg håper du har lest alt, for det er på ingen måte jeg er normal ut ifradet jeg har opplevd og det andre har sagt.

Lenke til kommentar

Haha, dette minner meg om da jeg var besatt av tv-serien "Dexter"

 

Jeg ville bli Dexter, jeg ville bli kald og følelsesløs, jeg ville drepe slemme menn. Jeg ville ha en kasse med masse kniver i gjemt i skapet på soverommet.

 

Heldigvis gikk det litt over da jeg ble litt eldre.

 

 

Har du sett litt mye på tv kanskje, TS?

 

Siden du er her forventer jeg at du som alle andre kan lese.

Lenke til kommentar

Han har et eksempel på noe alle blir utsatt for. Påvirkning i form av idolisering. Det eneste som kreves for at du valgte som du gjorde den kvelden, er at du kanskje så en film hvor noe liknende skjedde. Jeg skal prøve å forklare dette:

 

Hjernen din lagrer informasjon i bilder, sammensatte bilder blir film. Hvis du er tilstrekkelig "inne" i det du holder på med(her en film), kan underbevisstheten din lagre det som ditt eget minne. Det er slik du for eksempel kan drømme om at du er i Ringenes Herre filmene, underbevisstheten din tror til en viss grad at du har opplevd det. Når du da kommer i en situasjon hvor det kan trekkes likheter til noe som har gitt deg et så sterkt sanseinntrykk, vil du nærmest automatisk handle likt det underbevisstheten din tror er din vanlige reaksjon. Det resulterer i at du kan handle likt det du har sett på film.

Lenke til kommentar

Konklusjon: Du er ikke kald. Du er utrolig varm, intens og oppmerksomhetssyk.

 

Du beskriver deg selv som annerledes og spesiell og vil ikke ha et "normalt" liv, det er for dårlig, du vil være på en TOPPLISTE. Vel, det vil vi alle? Du er svært normal.

 

Bare at vi vil være på en respektert toppliste, som innen idrett, realfag, os.v. Det har du vel ikke sjans på, og må gå på noe annet.

 

Om du er så flink i kampsport, bli verdensmester? Da vil mange se deg, da.

 

Quotes av deg som viser dette klart og tydelig:

 

jeg har ikke følelser. jeg har et ønske om å bli husket, på godt eller vondt.

 

yess...

 

vi får se hvor langt opp på lista blant top 20 killers jeg kommer da. top 3 vil jeg si livet mitt ble ganske minnesverdig etter å ha skrivd historie. hørt om Richard Kuklinski? ofte gjenkjent som "the iceman".

 

mm.

 

ALTSÅ, slekten min dør etter meg. og akkurat derfor har jeg tenkt til å bruke de sære og sjeldne egenskapene jeg har til å gjøre noe som man må ha disse typene.

 

mmmmm, special.

 

Hvis du hadde stått i det smuget den gangen hadde det vært deg som pissa i buksa, den testen har allerede jeg tatt

 

du vet ingenting om duden du sa det til.

 

60% tror jeg er en random drittunge som jeg ikke fikk jobb hos ICA. Deprimert og oppmerksomhetsjuk. Derfor blir jeg mer aggressiv ovenfor disse jævlene når jeg prøve å finne meg selv

 

Det var da et nøye estimat! Men om du ser på det du har sagt er det neimen ikke rart. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...