Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg kald? Konklusjon:


Gjest gutt23

Anbefalte innlegg

Hehe, fantastisk senge lektyre.. Du er gal mann, punktum. Viss du noen gang får en lignende jobb som du beskriver så frykter jeg virkelig for verdenssamfunnet.. Loco!|

 

Da har jeg ihvertfall et til som kan bekrefte at jeg er gal, noe diagnosen har sagt også. Men en mann alene skal være en fare for samfunnet? Da blir jeg husket xp Nei, det er ikke målet mitt, de fleste som får satt hodet sitt på en hitliste er selv en fare for samfunnet fra før av. Privatdrap er det lite av i regjeringssektorer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke norske spesialstyrker? Du sier du liker å jobbe i små team, innehar kravene CIA krever og pluss fortid "i det høyere militæret". Da stiller du sterkere enn de fleste. Lykke til med The american dream, men jeg tror ikke du lykkes. Fremmedlegionen er jo nevnt som et alternativ, der er det jo et pluss om man er en kriminell.

 

The American Dream er ikke å jobbe med dekningsoperasjoner og drap. Med små team mener jeg helst alene og en som er informasjonsekretær som kan veilede meg teoretisk gjennom hansfree. ikke akkurat det, men du skjønner hva jeg mener med det...

 

troll!!!!!

bare for å erte: definer "i det høyere militæret" :p

Lenke til kommentar

Til trådstarter: Hvorfor gidder du å sitte her å forsvare konklusjonen din hvis du mener at er inkompetente vi ikke forstår oss på det?

 

Men jeg kan ikke helt si jeg forstår meg på deg. Du skal reise til USA, jobbe for å få deg statsborgerskap og så få deg jobb i CIA. Der skal du jobbe som en agent som jobber i et lite team, gjerne med en annen agent på handsfree som gir deg instruksjoner? Litt sånn som på 007 og Mission Impossible?

 

Og hvis ikke du får deg jobb i CIA så skal du? Ta selvmord? I mine øyne så høres det ut som du har litt vrangforestillinger og trenger psykologisk hjelp. Dette er ikke ment som mobbing. Jeg ville prøvd å starte et normalt og etablert liv her i Norge var jeg deg. Det er mange krevende jobber her i Norge hvis du har ekstraordinær intelligens. Innenfor programmering og utvikling av teknologi, i norske spesialstyrker osv...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Til trådstarter: Hvorfor gidder du å sitte her å forsvare konklusjonen din hvis du mener at er inkompetente vi ikke forstår oss på det?

 

Men jeg kan ikke helt si jeg forstår meg på deg. Du skal reise til USA, jobbe for å få deg statsborgerskap og så få deg jobb i CIA. Der skal du jobbe som en agent som jobber i et lite team, gjerne med en annen agent på handsfree som gir deg instruksjoner? Litt sånn som på 007 og Mission Impossible?

 

Og hvis ikke du får deg jobb i CIA så skal du? Ta selvmord? I mine øyne så høres det ut som du har litt vrangforestillinger og trenger psykologisk hjelp. Dette er ikke ment som mobbing. Jeg ville prøvd å starte et normalt og etablert liv her i Norge var jeg deg. Det er mange krevende jobber her i Norge hvis du har ekstraordinær intelligens. Innenfor programmering og utvikling av teknologi, i norske spesialstyrker osv...

 

Lykke til!

 

Tolket litt feil det med 007 og mission impoosible. Det var ikke så enkelt jeg mente det som du sa. Selvfølgelig er det mye mer komplisert enn det. Uansett, selvfølgelig tar jeg ikke selvmord hvis jeg ikke får noe lignende. Hvis du bare leser alt det andre som sto i den andre tråden vet du hva slags planer jeg har om jeg ikke får jobb.

 

Og for atter en gang, jeg kommer ikke, vil ikke og kan ikke starte et nytt liv i Norge, psykisk. Det er for mye som er sabotert i systemet mitt. Og nei, jeg har ikke peiling på hvorfor jeg kommuniserer med på et norskt diskusjonsforum, men jeg gjør det jo for å vite hva folk flest tenker og mener om særegne personer som meg. Ei vet jeg hvorfor jeg svarer unger og andre mennesker som ikke skjønner at jeg hadde ikke brukt diskusjon.no til å vær et troll hvis det var det jeg var. Det som plager meg og som jeg syns er en smule morsomt er hvorfor de skal kommentere noe som er off-topic og jeg sa tydelig i det startende innlegget at innpåslitende folk skulle holde seg unna med hat-postene sine.

 

Men bare for en liten update, jeg har nå fått leiligheten min ut for salg og har begynt å snakke med en fyr om lån av leilighet i New Orleans. Avtalen er ikke helt klar ennå, men han er ganske sikker. Så for å være på den optimistiske siden, jeg er nok der innen ett år.

 

Men ellers takk

Lenke til kommentar

Hahaha... :rofl:

 

Søke jobb som CIA agent bare p.g.a. at du er en slags sosiopat?

CIA vil ikke ha sosiopater. De foretrekker mennesker med langt over gjennomsnittet intelligens og mange andre ferdigheter, ikke sosiopater. CIA har heller ikke mordere, drapsmenn etc. Hvertfall ikke offisielt.

 

Det er mange sosiopater her i Norge, du er verken spesiell eller alene. Fortsett med psykolog avtaler og prøv å funger i samfunnet.

 

Du passer perfekt til en monoton fabrikk jobb. Du er kald, ingen følelser etc. Du er en robot. Søk jobb på Stabburet og lag/se på makrell i tomat boksen rulle forbi deg. Lykke til.

 

IQ-sperre? Jeg har sagt flere ganger at ja, man må ha de kravene og enda en gang. Jeg har alle kravene som kreves. Og for siste gang: NEI, DET ER SELVFØLGELIG INGEN JÆVLA JOBB SOM HETER MORDER! men har du kanskje hørt om clandestine og visst litt mer om det vet du hva jeg snakker om

 

 

Sint nå? :p

 

Kanskje en jobb i US Postal Service passer deg bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurar egentleg veldig på korleis du kom deg opp i "det høgare militære". Etter det eg har lest til no, skulle vell du ganske enkelt vore ekskludert ved sesjon del 2, om ikkje så tidleg som sesjon del 1.

 

- Drapsforsøk (om det stemmer)

- Psykisk bakgrunn

 

Høres jau rett og slett ut som du har sett for mykje film gutten.

Som nevnt tidlegare, om du er så avstumpa sosialt sett, så burde du kanskje begynne å jobbe i ein kjøttbutikk der du veit akkurat kva du skal gjera, og kan gjera det same livet ut?

 

Om det faktisk er slik at du har hatt ein militær "historie", som befal eller høgare, syns eg det rett og slett er beklagleg.

 

Lykke til med resten av livet, kva no enn som måtte vera igjen av det.

Lenke til kommentar

Haha, artig lesning her.

 

Trådstarter er nok mere Jack Bauer enn 007.

 

Oppdraget ditt er å komme deg inn i en kontorbygning, skaffe noen filer på en pc, og så ut igjen. Chloe O'Brian har du på handsfree på øret, PDA'en i den ene hånda og Glocken i den andre. Du kryper inn i ventilasjonsanlegget, firer deg sakte ned over pcen du skal hente filene fra... Faen, pcen er låst og kryptert. Du setter Chloe på saken, hu fikser det og du åpner pcen.

 

Du hører noen komme, du legger deg under pulten, isKALD venter du på sjansen til å overbemanne personen. Du hiver deg fram, og stikker kniven inn i strupen hans. For en iskald føkker jeg er tenker du, mens du fyker avgårde inn i ventilasjonsanlegget igjen. Jobben er perfekt utført.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha, artig lesning her.

 

Trådstarter er nok mere Jack Bauer enn 007.

 

Oppdraget ditt er å komme deg inn i en kontorbygning, skaffe noen filer på en pc, og så ut igjen. Chloe O'Brian har du på handsfree på øret, PDA'en i den ene hånda og Glocken i den andre. Du kryper inn i ventilasjonsanlegget, firer deg sakte ned over pcen du skal hente filene fra... Faen, pcen er låst og kryptert. Du setter Chloe på saken, hu fikser det og du åpner pcen.

 

Du hører noen komme, du legger deg under pulten, isKALD venter du på sjansen til å overbemanne personen. Du hiver deg fram, og stikker kniven inn i strupen hans. For en iskald føkker jeg er tenker du, mens du fyker avgårde inn i ventilasjonsanlegget igjen. Jobben er perfekt utført.

 

du har en sær form for humor. og vær så snill, skal du oppføre deg som i en barnehage så slutt kan du ihvertfall lese nøye og forstå setningen: "ønsker ikke usakelige og barnslige innlegg"

Lenke til kommentar

Anyways søtnos. Du som vil ha en jobb i CIA, kjenner sikkert til noen av opptakskravene.

 

Graduate(master) med <2.2 eller overførsel fra US Army/MarCorp med relevant utdannelse. Din norske militære bakgrunn gjør det vanskeligere. Du må tilegg være US Citizen, der ryker 5 år. Hva skal du gjøre i den tiden?

 

Jeg forstår at CIA virker dritkult,jeg har også sett alle episodene av Chuck. Skal du være "leiemorder" tror jeg at det beste er å skaffe seg litt relevant kursing. Blackwater kjører kurs for sivile, kanskje du kan prøve det?

 

Anyways søtnos. Du som vil ha en jobb i CIA, kjenner sikkert til noen av opptakskravene.

 

Graduate(master) med <2.2 eller overførsel fra US Army/MarCorp med relevant utdannelse. Din norske militære bakgrunn gjør det vanskeligere. Du må tilegg være US Citizen, der ryker 5 år. Hva skal du gjøre i den tiden?

 

Jeg forstår at CIA virker dritkult,jeg har også sett alle episodene av Chuck. Skal du være "leiemorder" tror jeg at det beste er å skaffe seg litt relevant kursing. Blackwater kjører kurs for sivile, kanskje du kan prøve det?

Lenke til kommentar

Anyways søtnos. Du som vil ha en jobb i CIA, kjenner sikkert til noen av opptakskravene.

 

Graduate(master) med <2.2 eller overførsel fra US Army/MarCorp med relevant utdannelse. Din norske militære bakgrunn gjør det vanskeligere. Du må tilegg være US Citizen, der ryker 5 år. Hva skal du gjøre i den tiden?

 

Jeg forstår at CIA virker dritkult,jeg har også sett alle episodene av Chuck. Skal du være "leiemorder" tror jeg at det beste er å skaffe seg litt relevant kursing. Blackwater kjører kurs for sivile, kanskje du kan prøve det?

 

Anyways søtnos. Du som vil ha en jobb i CIA, kjenner sikkert til noen av opptakskravene.

 

Graduate(master) med <2.2 eller overførsel fra US Army/MarCorp med relevant utdannelse. Din norske militære bakgrunn gjør det vanskeligere. Du må tilegg være US Citizen, der ryker 5 år. Hva skal du gjøre i den tiden?

 

Jeg forstår at CIA virker dritkult,jeg har også sett alle episodene av Chuck. Skal du være "leiemorder" tror jeg at det beste er å skaffe seg litt relevant kursing. Blackwater kjører kurs for sivile, kanskje du kan prøve det?

 

jeg er klar over alt dette...og nei, jeg sier ikke at CIA virker "dritkult", men jeg vil gjøre noe som få kan. adrenalinet ved det er det jeg trenger, men dreping er aldri "morsomt" så vidt jeg har fått det med meg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...