Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg kald? Konklusjon:


Gjest gutt23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gutt23: Er du sikker på at du kommer inn med slike mentale lidelser?

Du har jo også en kriminell bakrund, bla drapsforsøk, med slike ting har du ikke sjangs til å komme inn, er du tatt for noe slikt noen gang, eller har du sluppet unna?

 

de "mentale lidelsene" er en på tross en fordel. Hvorfor avslå en fyr fordi han faktisk er kald nok til å knerte noen?

og i tillegg så har jeg teknisk sett ingen kriminell bakgrunn, siden ingen har sagt noe, ingen bevis, og dere kan ihvertfall ikke gjøre noe. Og allikevel tror du jeg hadde sagt i søknaden "Hi! I tried to kill an unarmed innocent!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro at du kan joine CIA sånn uten videre?

 

KANSKJE du skulle lese "Er jeg kald?" før du kommentere på noe du ikke vet noe om?

Jeg har lest den, tror det skal mer til en å være kald for å få en morderpossisjon i CIA.

 

Enig. Går det i det hele tatt ann å søke om stillingen "morder" i CIA?

 

Tror også de er mer interesserte i proffer enn galninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trådstarter snakker i denne tråden som om han har følelser. Han viser jo irritasjon. Så helt kald er han ikke. Men han er kanskje likegyldig til andres lidelse.

 

Men hvorfor CIA? Hvorfor ikke italiensk eller russisk mafia, eller dopbusiness? Sikkert mer penger å hente?

 

Jeg har vel en snikende følelse av at det ligger både depresjon og en solid dose verdensforakt bak åpningsinnlegget, og heller en dæsj narsissisme enn psykopati, men dersom du er psykopat, hvorfor ikke satse på dop?

Lenke til kommentar

Hva får deg til å tro at du kan joine CIA sånn uten videre?

 

KANSKJE du skulle lese "Er jeg kald?" før du kommentere på noe du ikke vet noe om?

Jeg har lest den, tror det skal mer til en å være kald for å få en morderpossisjon i CIA.

 

Enig. Går det i det hele tatt ann å søke om stillingen "morder" i CIA?

 

Tror også de er mer interesserte i proffer enn galninger.

 

Så nå ble jeg en maniac i tillegg. og nei, selvfølgelig er det ingen stilling som "morder", men Clandestine Operator er fint mulig.

Lenke til kommentar

Trådstarter snakker i denne tråden som om han har følelser. Han viser jo irritasjon. Så helt kald er han ikke. Men han er kanskje likegyldig til andres lidelse.

 

Men hvorfor CIA? Hvorfor ikke italiensk eller russisk mafia, eller dopbusiness? Sikkert mer penger å hente?

 

Jeg har vel en snikende følelse av at det ligger både depresjon og en solid dose verdensforakt bak åpningsinnlegget, og heller en dæsj narsissisme enn psykopati, men dersom du er psykopat, hvorfor ikke satse på dop?

 

Fordi jeg prøver først noe litt mer lovlig, men mafiaen er en fin måte å tjene store penger på. Problemet er veien inn. Men, å drepe en kjent mann og bli kjent som den som gjorde det er en risikofylt måte.

Lenke til kommentar

Hahaha... :rofl:

 

Søke jobb som CIA agent bare p.g.a. at du er en slags sosiopat?

CIA vil ikke ha sosiopater. De foretrekker mennesker med langt over gjennomsnittet intelligens og mange andre ferdigheter, ikke sosiopater. CIA har heller ikke mordere, drapsmenn etc. Hvertfall ikke offisielt.

 

Det er mange sosiopater her i Norge, du er verken spesiell eller alene. Fortsett med psykolog avtaler og prøv å funger i samfunnet.

 

Du passer perfekt til en monoton fabrikk jobb. Du er kald, ingen følelser etc. Du er en robot. Søk jobb på Stabburet og lag/se på makrell i tomat boksen rulle forbi deg. Lykke til.

 

IQ-sperre? Jeg har sagt flere ganger at ja, man må ha de kravene og enda en gang. Jeg har alle kravene som kreves. Og for siste gang: NEI, DET ER SELVFØLGELIG INGEN JÆVLA JOBB SOM HETER MORDER! men har du kanskje hørt om clandestine og visst litt mer om det vet du hva jeg snakker om

Lenke til kommentar

 

IQ-sperre? Jeg har sagt flere ganger at ja, man må ha de kravene og enda en gang. Jeg har alle kravene som kreves

 

Åååå.. DU har fått jobben? Det må du siden du vet at du har oppfylt alle kravene.

 

Hvorfor ikke søke jobb i FSB, Mossad etc?

 

Hvis du er fysisk og psykisk sterk, har lett for å lære deg andre språk, smart etc. Verv deg inn i French Foreign Legion, du kan få nytt navn, statsborgerskap etc.

Lenke til kommentar

Hvis du har vert "høyt oppe i militæret", hvorfor ikke reise ned til irak? Sikkert veldig spennende, samtidig som det er mye penger å hente.

 

jeg sa jeg liker å jobbe i felten aleneeller på et lite team, men selvfølgelig har tanken streifet meg

Lenke til kommentar

 

IQ-sperre? Jeg har sagt flere ganger at ja, man må ha de kravene og enda en gang. Jeg har alle kravene som kreves

 

Åååå.. DU har fått jobben? Det må du siden du vet at du har oppfylt alle kravene.

 

Hvorfor ikke søke jobb i FSB, Mossad etc?

 

Hvis du er fysisk og psykisk sterk, har lett for å lære deg andre språk, smart etc. Verv deg inn i French Foreign Legion, du kan få nytt navn, statsborgerskap etc.

 

Jeg må være amerikansk statsborger for å søke stilling hos noen regjeringsorganisasjoner og hvorfor skulle jeg søke jobb hos FSB når jeg kan søke i CIA? Dessuten, russisk er et av de språkene jeg ikke er så flink med.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke norske spesialstyrker? Du sier du liker å jobbe i små team, innehar kravene CIA krever og pluss fortid "i det høyere militæret". Da stiller du sterkere enn de fleste. Lykke til med The american dream, men jeg tror ikke du lykkes. Fremmedlegionen er jo nevnt som et alternativ, der er det jo et pluss om man er en kriminell.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke norske spesialstyrker? Du sier du liker å jobbe i små team, innehar kravene CIA krever og pluss fortid "i det høyere militæret". Da stiller du sterkere enn de fleste. Lykke til med The american dream, men jeg tror ikke du lykkes. Fremmedlegionen er jo nevnt som et alternativ, der er det jo et pluss om man er en kriminell.

 

The American Dream er ikke å jobbe med dekningsoperasjoner og drap. Med små team mener jeg helst alene og en som er informasjonsekretær som kan veilede meg teoretisk gjennom hansfree. ikke akkurat det, men du skjønner hva jeg mener med det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...