Gå til innhold

Ingen lyd fra subwoofer

Anbefalte innlegg

Hei :)

jeg har akkurat kjøpt en Denon AVR-1611 og et Nad viso 2030 5.1 høyttaler system.

Etter å ha kobla det opp har jeg fått lyd fra alle høyttalerene bortsett fra subwooferen. Har sett i troubleshooting manualen og endret på alt den foreslo, men det er fortsatt ingen bevegelse eller lyd fra suben.

Kabelen fra suben er koblet inn i "Subwoofer pre out". Men noe jeg merket er at kabelen var veldig tung å presse inn, men jeg tror jeg fikk den skikkelig inn.

Front og Center er satt til small i "speaker config", og subwoofer er satt til "LFE".

Er det noen som har noe forslag til hva som kan vere feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ja har det.

Har sett litt i manualen til suben, og under troubleshooting så er det bare løsning for når led lyset lyser rødt og det ikke kommer lyd.

I mitt tilfelle lyser det grønt, men det kommer fortsatt ingen lyd...

Det er kontakt mellom sub og reciever, så jeg vil tro problemet ligger i noen innstillinger eller noe i den dur. Men jeg skjønner bare ikke hva.

Lenke til kommentar

Har du aktivert at sub skal brukes i menyene på nad'en?

Det var en defekt kabel mellom suben og recieveren. Fikk en ny gratis og da fungerte alt som det skulle :)

Er helt grønn på området, så jeg trodde det var kontakt, men det var det visst ikke...

Endret av espen88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...