Gå til innhold

Program til nedlastning av musikk (gratis)

Mariss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har alltid brukt Limewire til nedlasting av musikk, men den er jo nå blitt lagt ned. Så da lurer jeg på hvilken program jeg kan bruke, som er lovlig, bra og enkelt å bruke?

Setter stor pris på svar!

Du trodde vel ikke at Limewire var lovlig???

Vil du ha musikk på reisefot gratis og lovlig, kjøp deg en MP3 spiller som har FM radio.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har alltid brukt Limewire til nedlasting av musikk, men den er jo nå blitt lagt ned. Så da lurer jeg på hvilken program jeg kan bruke, som er lovlig, bra og enkelt å bruke?

Limewire er ikke, og har aldri vært ulovlig. Det er de fleste filene på Limewire som var ulovlige.

Lenke til kommentar

Hei!

Programmet du etterspør eksisterer ikkje.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei!

Limewire er ikke, og har aldri vært ulovlig. Det er de fleste filene på Limewire som var ulovlige.

Hvis det var sant, ville den vel aldri blitt stengt ned? Så da er programmet ulovlig ifølge dommen.

Lenke til kommentar

Limewire er ikke ulovlig. Det var de opphavsrettbeskyttede filene som ble transportert over nettverket. Deling av filer er fullstendig lovlig så lenge de ikke er beskyttet av opphavsrett. :)

Hvilket betyr at programmets bruk i praksis var ulovleg. I det minste 99.9% av den.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...