Mariss Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei! Jeg har alltid brukt Limewire til nedlasting av musikk, men den er jo nå blitt lagt ned. Så da lurer jeg på hvilken program jeg kan bruke, som er lovlig, bra og enkelt å bruke? Setter stor pris på svar! Lenke til kommentar
Mariss Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 spotify Jaa, det bruker jeg. Men jeg mente et program hvor jeg kan overføre musikken til iTunes, så jeg får det innpå iPod og lignende. Glemte visst å nevne det. Lenke til kommentar
Mariss Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Eh, premium? Men det koster vell? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jepp, det koster penger å ha musikk fra andre på lovlig vis. Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Rart det der, tenkt at folk vil ha penger for musikken de har laget 2 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) Hei! Jeg har alltid brukt Limewire til nedlasting av musikk, men den er jo nå blitt lagt ned. Så da lurer jeg på hvilken program jeg kan bruke, som er lovlig, bra og enkelt å bruke? Setter stor pris på svar! Du trodde vel ikke at Limewire var lovlig??? Vil du ha musikk på reisefot gratis og lovlig, kjøp deg en MP3 spiller som har FM radio. Endret 29. oktober 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei! Jeg har alltid brukt Limewire til nedlasting av musikk, men den er jo nå blitt lagt ned. Så da lurer jeg på hvilken program jeg kan bruke, som er lovlig, bra og enkelt å bruke? Setter stor pris på svar! Du trodde vel ikke at Limewire var lovlig??? Limewire er ikke, og har aldri vært ulovlig. Det er de fleste filene på Limewire som var ulovlige. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Bearshare fungerer vel. Hvor lovlig det er kan vel diskuteres Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei! Jeg har alltid brukt Limewire til nedlasting av musikk, men den er jo nå blitt lagt ned. Så da lurer jeg på hvilken program jeg kan bruke, som er lovlig, bra og enkelt å bruke? Setter stor pris på svar! Programmet du etterspør eksisterer ikkje. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Replay Music er vel ett lovlig program? Hva man bruker det til derimot.. Ikke gratis though. Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 captaincrawl.com filestube.com Det er stort sett alt du trenger. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 spotify Jaa, det bruker jeg. Men jeg mente et program hvor jeg kan overføre musikken til iTunes, så jeg får det innpå iPod og lignende. Glemte visst å nevne det. Da funker det jo fett å kjøpe sangene på Itunes. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei! Jeg har alltid brukt Limewire til nedlasting av musikk, men den er jo nå blitt lagt ned. Så da lurer jeg på hvilken program jeg kan bruke, som er lovlig, bra og enkelt å bruke? Setter stor pris på svar! Du trodde vel ikke at Limewire var lovlig??? Limewire er ikke, og har aldri vært ulovlig. Det er de fleste filene på Limewire som var ulovlige. Hvis det var sant, ville den vel aldri blitt stengt ned? Så da er programmet ulovlig ifølge dommen. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Limewire er ikke ulovlig. Det var de opphavsrettbeskyttede filene som ble transportert over nettverket. Deling av filer er fullstendig lovlig så lenge de ikke er beskyttet av opphavsrett. Lenke til kommentar
Mariss Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Bearshare fungerer vel. Hvor lovlig det er kan vel diskuteres Nå har jeg installert programmet, og det ser veldig bra ut! Takk for svar Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 captaincrawl.com filestube.com Det er stort sett alt du trenger. Testet filetube, funket bra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Limewire er ikke ulovlig. Det var de opphavsrettbeskyttede filene som ble transportert over nettverket. Deling av filer er fullstendig lovlig så lenge de ikke er beskyttet av opphavsrett. Hvilket betyr at programmets bruk i praksis var ulovleg. I det minste 99.9% av den. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Prøv "Songr". Tiny program som finner det meste av musikk. Usikker på hvor lovlig det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå