banan2 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hei, Har drevet å testet Symantec Backup Exec System Recovery 2010 i det siste, og har blant annet forsøkt å gjenopprette en fysisk server med Windows Small Business Server 2003 til Hyper-V på en server som kjører Hyper-V. Dette gikk i og for seg veldig fint, og alt så ut til å fungere akkurat som før, bortsett fra Outlook. Problemet er at klientene som har Outlook installert får koblet seg til Exchange, og alt SER normalt ut. Ingen feilmeldinger eller noe, MEN, ny e-post kommer ikke inn i Outlook. Det kommer inn til Exchange serveren, men e-posten synkroniseres ikke til Outlook. E-posten havner i webmail, eller hvis jeg rekonfigurerer Outlook profilen så dukker dem opp. Men jeg vil jo gjerne slippe å rekonfigurere Outlook på alle maskinene i nettverket etter en slik restore. Noen som har vært borte i noe lignende, eller har en anelse om hvor jeg kan feilsøke? Som sagt så ser alt vel og bra ut i Outlook, ingen feilmeldinger og kobler seg fint til, bare at ny e-post etter restore ikke kommer inn. Heller ingen meldinger i Event Viewer å finne. Heller ingen meldinger i synkroniseringsfeil mappen. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Og hva viser message trackingen på meldingene som ikke kommer frem? Har du testet Exchange connectivity fra Outlook (CTRL + høyreklikk nederst i høyre hjørne) ? Lenke til kommentar
banan2 Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Hei, Beklager sent svar, har hatt en del andre ting å drive med. Message tracking viser jo at meldingen kommer frem, som sagt får jeg lest e-posten i webmail og det betyr jo at den blir lagt i postboksen. Er synkroniseringen til Outlook som ser ut til å være problemet her. Tilkoblingsstatus ser normal ut så langt jeg kan se. Tilkobling etablert på alle punkter. Står "Avspørring" i kolonnen "Varsel" på alle oppføringene bortsett fra "Katalog". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå