abene Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ccleaner oppdateres og er nå tilgjengelig i ny versjon. Les mer Lenke til kommentar
blinc Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Bra program, men av og til "vasker" den for mye. Måtte installere lyd-driverne på nytt etter sist gang jeg brukte ccleaner. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Veldig bra program, som gjør oppstarten min superraks. Jeg disabler 3/4 av programmene som starter ved oppstart. Såklart vet jeg hva alle programmene som jeg disabler gjør, så jeg disabler bare de jeg ikke trenger ved oppstart. Som f.eks java update og my annet skit. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Merker egentlig ikke forskjell når jeg har kjørt CCleaner jeg da Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Helt unødvendig tulleprogram med placeboeffekt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Ccleaner gjør mer enn å gjøre maskinen raskere (selv om flere mener maskinen ikke blir raskere). Dette er avhengig av flere kriterier. For det første, vet du hva du gjør i windows så slipper du å bruke programmet. Er maskinen nyformatert vil du ikke merke forskjell overhodet. Er maskinen ren nok fra før vil du ikke merke forbedringer. Men så har du de andre sidene ved programmet som det ser ut som om flere overser. Du kan ved enkle trykk bestemme hva som skal startes når du slår på maskinen og logger deg på Du kan fjerne cookies, surfehistorikk og lignende i alle de større nettleserene. (bedre personvern) Du kan makulere ubrukt plass på harddisker. Raskere tilgjengelighet til å avinstallere programmer. har du noen gang vært for rask med å klikke next under installasjon og fått en toolbar med på kjøpet? Programmer har mange flere sider enn det dere nevner. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) kjekt program for å kontrollere og renske opp diverse temporary files rundt på harddisken og kanskje skvise ut et ekstra par GB om man er helt tom for plass - men hvordan dette skal hjelpe ytelsen til maskinen har jeg vanskelig for å se. Det er jo i praksis bare sletting av diverse junk data. Noen magisk optimisering er jo dette ikke. Det har dog et par nyttige features for avanserte brukere som vet hva de faktisk prøver å oppnå, men det er ikke noe "program som gjør at maskinen blir raskere". -Stigma Endret 2. november 2010 av Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå