Wassabi Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Har lyst til å bli en nevrotisk politietterforsker jeg, en som er gift med jobben og som det rabler for etter 20 år. Helt fanatisk når det gjelder å oppklare saker. Leve med konstant press. Det er drømmen min. Men hvordan går jeg frem? Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg ville gjettet på at politihøgskolen er et sted å starte, og så må du nok utmerke deg der. Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg ville gjettet på at politihøgskolen er et sted å starte, og så må du nok utmerke deg der. Roger. Prøvde å søke her om dagen, men var visst litt tidlig.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Noen som har lest Harry Hole, ser det ut som. Lenke til kommentar
Wassabi Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Noen som har lest Harry Hole, ser det ut som. Faktisk ikke hehe. Har sett på Mahone i Prison Break Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå