lillharriet Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Nye rykter om en oppfølger til Nexus One. Les mer Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ser ut som det blir samsung. gizmodo.com/5676008/hands-on-the-nexus-two-by-samsung Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ren android uten no bullcrap? JEG KJØPER! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Samsung hardware uten Samsung software!? Yes pleaaaase Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Bring it baby!!! Lenke til kommentar
TastyFroyo Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 litt seint ute? leste om dette for et par dager siden Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Likevel skal du trykke deg inn på saken og lese samme (gamle) nyhet, og videre fortelle oss andre som ikke har lest dette før den interessante meningen din om at det som står der er hele to dager gammelt nytt for deg? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Likevel skal du trykke deg inn på saken og lese samme (gamle) nyhet, og videre fortelle oss andre som ikke har lest dette før den interessante meningen din om at det som står der er hele to dager gammelt nytt for deg? Eller informere oss at Amobil er treig med nyhetsoppdateringer og bare kopierer stoff fra andre ? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Android telefoner uten alle skallene er veien å gå mener jeg. Kommer nok til å velge en mobil som kan kjøre ren android neste gang jeg kjøper mobil. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg hadde håpet google kom med et skikkelig flaggskip nå i starten av 2011. Med to kameraer, 1280×720 skjerm, 3,7-4", gingerbread Og fysiske knapper nederst pluss en optisk trackball, kameraknapp hadde også vært koselig. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Likevel skal du trykke deg inn på saken og lese samme (gamle) nyhet, og videre fortelle oss andre som ikke har lest dette før den interessante meningen din om at det som står der er hele to dager gammelt nytt for deg? Eller informere oss at Amobil er treig med nyhetsoppdateringer og bare kopierer stoff fra andre ? Hehe, det har iallefall jeg forstått for lenge siden. Legg også spesielt merke til at de er latterlig trege med å teste telefoner om dagen (eller det siste året). Desire HD burde ha vært testet her for lenge siden, men hvor er den testen?? Til og med mobilen.no er først ute, og det sier jo litt om utviklingen av denne siden. Copy&paste ftw! Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Samsung: We're Not Making Google Nexus Two Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg