SiriHo Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Nå kan du nemlig forhåndsbestille Cataclysm hos battle.net. Les mer Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Kjipt for butikker som skal ha nattåpent. Da forsvinner jo litt av morroa, når man uansett kan få spillet via bnet, og spille en drøy time før alle andre som kjøper det i butikk. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Enig med DavidH her. Spiller overhodet ikke spillet selv, men jeg syntes det var artig at det var av de få spillene hvor man klarte å skape litt liv rundt lanseringene. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Synd egentlig, men skal bli gøy å dra sammen med venner og bekjente ttil butikken og få ordentlig retail edition. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Blir vel sikkert ikke stress på blizzard sine server når det laucher.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Blir vel sikkert ikke stress på blizzard sine server når det laucher.. Det har det vel alltid vært når nye expansions launcher, vil tro de har egne servere som tar seg av forhåndsnedlastingen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 De tør ikke engang å vise frem den dårlige grafikken WoW har hatt siden 2003 når man bare bruker konsept bilder. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Liker å ha boksen jeg, så kommer ikke til å kjøpe noe elektronisk utgave. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Nå har ikke WoW direkte dårlig grafikk da. Selv om spillet er fra 2003/2004 så betyr ikke det grafikken ikke har blitt forandret. Selv min maskin med Quad prosessor og HD 4830 skjermkort lagger med alt på ultra. (Høyest av alle grafikk instillinger). Det er mye bedre med litt dårligere grafikk så lenge spillbarheten er på topp! Men dette er kanskje noe du som troll ikke bryr deg noe om? Hva skal man med Crysis grafikk om INGEN normale maskiner kjører det GODT? Det er langt i fra alle som ønsker å kjøpe maskin hvert 1-3år. Jeg tør påstå at brukerbasen til WoW er av "casual" typen som ikke bryr seg om å ha ALT det nyeste så fort det kommer ut. Endret 30. oktober 2010 av MarB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Er vel mer av den typen som bare spiller søgnet rundt som spiller online. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er vel mer av den typen som bare spiller søgnet rundt som spiller online. Viser hvor lite du kan om brukerbasen til WoW, tror du virkelig brøkdelen av 13 mill er folk som gamer 24/7? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg