lillharriet Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvit Iphone 4 fjernet fra Apples nettbutikk. Les mer Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det kom vel ikke som noen stor overraskelse. Men det er jo Apple vi snakker om, så man vet aldri! Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det er greit å disse Apple, men kanskje man ikke skal ha så skarpe pigger. Er jo normalt at firmaer planlegger å lansere produkter, men pga problemer utsetter det til neste produktgenerasjon. Lenke til kommentar
Lysvesen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvem i all verden skulle ville ha en hvit iPhone, ser jo helt kvalmt ut, akkurat som disse hvite tv'ne fra 80-tallet. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Neste produktgenerasjon? Hehe, morsom du! Steve Jobs annonserte at denne KOMMER for LENGE siden. I tillegg har de tidligere produktgenerasjonene hatt hvite telefoner (Vet ikke med den første, men 3G og 3GS hadde det). Dette er rett og slett bare nok en skuffelse til Apple fans som har ventet på denne. iPhone 4 har jo visst seg å være en middelmådig utgivelse ifra starten av. På tide å fornye seg? Hehe.. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Neste produktgenerasjon? Hehe, morsom du! Steve Jobs annonserte at denne KOMMER for LENGE siden. I tillegg har de tidligere produktgenerasjonene hatt hvite telefoner (Vet ikke med den første, men 3G og 3GS hadde det). Dette er rett og slett bare nok en skuffelse til Apple fans som har ventet på denne. iPhone 4 har jo visst seg å være en middelmådig utgivelse ifra starten av. På tide å fornye seg? Hehe.. Det er heldigvis kun et par måneder til man kan kjøpe en ny. Jeg syntes det er fint å se at Apple er såpass kvalitetsbevisste at de heller lar være å gi ut et middelmådig produkt*. *Med utgangspunkt i at de faktisk har problemer med å produsere en tilfredsstillende hvit versjon av iPhone 4, og ikke hører på rykter som mener at det er andre grunner. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Såklart venter de lenge med å lage hvite og lager gjerne mye "mystikk" rundt lanseringen slik at det blir enda mer "hypet" opp. Usikker leveringstid, fjerne den fra internettsiden innimellom og så videre. De vil først at alle skal skaffe seg den svarte først for så å kjøpe den hvite når den kommer. Like etter den hvite vil så iPhone 5 i svart bli lansert og vips har de solgt 3 telefoner per eplehode. 4 når iPhone 5 kommer i hvit lenge etter lansering av svart. Ikke dumt, de tjener jo fett. Hadde gjort akkurat det samme hadde jeg hatt samme kundemasse. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg synes Amobil bør sette ned terningkastet til 3 som følge av dette!!1!!11!! 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det er iPhone, kvit eller svart, den vil nok selge nok som varmt brød uansett Personling foretrekker eg den svarte utgaven dog. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 @Ninjahamster: Fascinerende dårlig forsøk fra deg på å forstå hva dette dereier seg om. Har faktisk aldri hørt noen "eplehoder" (iPhone-eiere) uttrykke noen som helst interesse for den hvite utgaven. Er dessuten rimelig sikker på at det ikke er "eplehodene" her som skifter telefon oftest, og det er jo Androidhodene som får ståpels hver gang HTC, SE eller Samsung lanserer samme telefonen enda en gang i litt annen innpakning... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 @Ninjahamster: Fascinerende dårlig forsøk fra deg på å forstå hva dette dereier seg om. Har faktisk aldri hørt noen "eplehoder" (iPhone-eiere) uttrykke noen som helst interesse for den hvite utgaven. Er dessuten rimelig sikker på at det ikke er "eplehodene" her som skifter telefon oftest, og det er jo Androidhodene som får ståpels hver gang HTC, SE eller Samsung lanserer samme telefonen enda en gang i litt annen innpakning... var en iphone 4 eier( i en uke før jeg mistet den ) men jeg har sinnsykt lyst på den hvite.. den ser utrolig bra ut etter min mening.. hadde egentlig tenkt og vente på den.. Men så dukket Nokia E7 opp, såååe.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 @Ninjahamster: Fascinerende dårlig forsøk fra deg på å forstå hva dette dereier seg om. Har faktisk aldri hørt noen "eplehoder" (iPhone-eiere) uttrykke noen som helst interesse for den hvite utgaven. Er dessuten rimelig sikker på at det ikke er "eplehodene" her som skifter telefon oftest, og det er jo Androidhodene som får ståpels hver gang HTC, SE eller Samsung lanserer samme telefonen enda en gang i litt annen innpakning... Nei, jeg er for det meste ganske lei av at HTC, SE og Samsung bare pøser ut telefoner uten å oppdatere og gjøre de de allerede har sluppet skikkelig ferdig. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) Jeg synes Amobil bør sette ned terningkastet til 3 som følge av dette!!1!!11!! Tre? Én er mer på sin plass. Dette er tross alt basale egenskaper ved en telefon! Samsung galaxy S oppdateres aldri sier dere? Lar sekseren stå vi, til tross for at det er et leketøy i ABC plast til 5000 kroner. Endret 1. november 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg