Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Problem: Får aldri snakke ut

Gjest Utslitt

Anbefalte innlegg

Gjest Utslitt

Dette problemet har forfulgt meg alltid tror jeg.

Men merker det spesielt på møter på jobben.

Det er slik: Når noen skal si noe, så holder de andre munn, hører etter og hvertfall lar personen snakke ferdig.

Men hver gang jeg sier noe, så får jeg bare innledet, og så er det alltid en eller flere andre som bryter inn og overtar. Altså snakker videre om det jeg skulle si. Og så blir det

et håpløst å få komme til orde selv mer..

Skulle bare skjønt hva dette kommer av. Det er ikke noen mobbing eller noe sånt, det bare ser ut som det er noe de gjør naturlig-

Men hva er det jeg gjør, eller hva er det med meg som gjør at de ikke la meg fullføre selv slik andre får?

Begriper det ikke, for jeg kan ikke med min beste vilje se at jeg gjør noe anderledes enn andre. Snakker like høyt og på samme måte.

Likevel sker det der hver gang bare med meg, og ikke andre.

Det gjør meg fryktelig ille til mote, og jeg gruer meg til hver gang vi skal ha møte.

Kan ikke godt si noe eller be de andre holde munn. For stemningen er slik der, at sånn "gjør man bare ikke".

Så jeg ville følt jeg ville tapt for mye ved å gjøre det. Så det er ikke verd det. Jeg har heller valgt å begynne la vær si noe. Med visse unnatk, der jeg vet jeg får sagt det jeg skal med et par tre ord. Da går det greit. Det blir best sånn, slik ståa er.

Lurer på om noen kjenner seg igjen, eller er dette veldig spesielt..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...