Gå til innhold

PL: 30.10.10 Arsenal v West Ham, Ashburton Grove

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier det igjen, få ut på Rosicky. Fyren spiller alltid med mye glede og inspirasjon, i kontrast til enkelte andre utpå der.

Veldig enig. Noen av spillerene våres ser liekglad ut etter gjentatte feil. Rosicky blør alltid for drakta, og som nevnt med glede og inspirasjon. Sitter igjen med en utrolig mye følelse etter å ha tapt etter å ha gitt alt, enn å spille umotivert. Arshavin spesielt, hvorfor ikke fortsette som de første 10 minuttene?

Ser gjerne en Walcott og Rosicky fra start i 2.omgang. Igjen, Arshavin bør få kjenne benken!

Lenke til kommentar

Fabregas skaper det Arsenal skaper, men ser direkte umotivert ut fra min side. Håpløse, enkle feil han aldri gjorde før, og ser rett og slett ikke ut som han vil være der. Ville gjerne sett de tok med seg City-gleden inn i kampen, spesielt vår kaptein.

Noen enige?

Ja, er egentlig helt enig. Han og Arshavin virker utrolig umotiverte om dagen. Arshavin har ikke gjort noe bra siden jeg kom (etter 15 min). Synes han burde blir presset litt med å bli byttet ut tidlig. Han spiller jo ikke bra. Denilson gjør også en del feil. Mye slurv. Synes forsvaret har vært den beste delen hittil idag. Sagna har vært god.

Rpsicky trenger vi nå. Ballsikker, utfordrer og setter fart. Det blir faktisk litt for mye trilling, og ikke effektivitet fremover.

Selv om Wenger sjeldent bytter ved pause, håper jeg han gjør det nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Fabregas skaper det Arsenal skaper, men ser direkte umotivert ut fra min side. Håpløse, enkle feil han aldri gjorde før, og ser rett og slett ikke ut som han vil være der. Ville gjerne sett de tok med seg City-gleden inn i kampen, spesielt vår kaptein.

Noen enige?

Veldig enig angående Fabregas. Jeg mener han ikke har vært det samme han var hele denne sessongen. Kanskje ikke spille messig, siden har har de grader vist hva han kan denne sessongen også. Men jeg tenker mer på kropsuttrykket hans. Ser gang på gang at han slenger med armene når angrepet blir avbrutt eller vi mister ballen. Det trenger ikke ha noe og si da, men dette så jeg aldri før.

Edit: Tror heller aldri vi får se en slik feiring som dette

fra Fabregas igjen. Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Hva?! Ikke gult på Parker, 2 soleklare gule kort på 30 sekunder!

Edit: Arsenal har åpnet frisk nå, dette ser bedre ut!

I det første tilfellet tar han jo ballen. Ikke kort, ikke frispark. Helt greit.

Helt uenig. Parker kommer for sent inn og løfter beinet etter taklinga. Mener det var et soleklart gult kort. Det er ikke lov å gjøre alt man vil selv om du er på ball.

Lenke til kommentar

Tror heller aldri vi får se en slik feiring som dette

fra Fabregas igjen.

Det er en episk feiring. Wenger klemmer samtlige spillere. :D

Angående Arshavin: Jeg synes han har mange gode løp, fine plasseringer, og et godt overblikk. Det han mangler er kalde avslutningsegesnkaper for tida. De kommer sporadisk, og som sagt tidligere, de kan være med på å snu kampene. Men til sammenligning med Rosicky synes jeg spillestilen hans er døv og virker lite inspirert. I kamper som denne vil jeg se stor spillelyst. Kamper som dette er alfa-omega om vi skal fortsette klatringen på tabellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...