Gå til innhold

PL: 30.10.10 Arsenal v West Ham, Ashburton Grove

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som er bekymret over hvor dritt vi spiller? Slipper dem til alt for ofte, skaper lite sjanser. Visste dette kom til å bli vanskelig.

Nei, jeg jinkset det ved å si at jeg hadde en god følelse :p

Veldig jevnt så langt. Green med en kjemperedning forhindrer at vi leder. Ellers har WH hatt god kontroll på Fabregas.

Lenke til kommentar

Bare jeg som er bekymret over hvor dritt vi spiller? Slipper dem til alt for ofte, skaper lite sjanser. Visste dette kom til å bli vanskelig.

Absolutt ikke! Vi overbeviste de første 10 minuttene, med mange fine kombinasjoner og flere nesten-sjanser. Arshavin har falt helt av, vi har slutta å bevege oss, og tillegg til unødvendige frispark. Håper Wenger snakker til dem i pausen, om de ikke skjerper seg de siste 12-13 minuttene.

Men det er i 2.omgang vi er best, og scorer flest mål! Statistisk sett!

Lenke til kommentar

Men det er i 2.omgang vi er best, og scorer flest mål! Statistisk sett!

Den statistikken kan straffe oss etterhvert. Jeg synes det er horribelt at vi ikke har gått mer intensivt ut.

Lenke til kommentar

Fabregas skaper det Arsenal skaper, men ser direkte umotivert ut fra min side. Håpløse, enkle feil han aldri gjorde før, og ser rett og slett ikke ut som han vil være der. Ville gjerne sett de tok med seg City-gleden inn i kampen, spesielt vår kaptein.

Noen enige?

Lenke til kommentar

Fabregas skaper det Arsenal skaper, men ser direkte umotivert ut fra min side. Håpløse, enkle feil han aldri gjorde før, og ser rett og slett ikke ut som han vil være der. Ville gjerne sett de tok med seg City-gleden inn i kampen, spesielt vår kaptein.

Noen enige?

Helt enig. Mister ballen i det han skal sette fart i et angrep er ikke akkurat det han er kjent for. Jeg vil se Walcott og Rosicky.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...