Xanman Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jøsses, for en redning. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Hvilket spill, hvilken redning! Endret 30. oktober 2010 av Elastico Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 SONG! Enda et idiotisk gult kort?! Hva faen er det med deg??? Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 SONG! Enda et idiotisk gult kort?! Hva faen er det med deg??? Hodeløst og totalt unødvendig. Urutinert! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 SONG! Enda et idiotisk gult kort?! Hva faen er det med deg??? Synes Song har tapt seg en del i det siste. Mye slurv og tullete gule kort. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Haha, sykt bra av Fabianski! Det beste er at Cesc blir perfekt plassert til å heade bort ballen! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Bare jeg som er bekymret over hvor dritt vi spiller? Slipper dem til alt for ofte, skaper lite sjanser. Visste dette kom til å bli vanskelig. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 1-0 til Blackburn over Chelsea! Det er det største høydepunktet i kampen så langt, Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Bare jeg som er bekymret over hvor dritt vi spiller? Slipper dem til alt for ofte, skaper lite sjanser. Visste dette kom til å bli vanskelig. Nei, jeg jinkset det ved å si at jeg hadde en god følelse Veldig jevnt så langt. Green med en kjemperedning forhindrer at vi leder. Ellers har WH hatt god kontroll på Fabregas. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Bare jeg som er bekymret over hvor dritt vi spiller? Slipper dem til alt for ofte, skaper lite sjanser. Visste dette kom til å bli vanskelig. Absolutt ikke! Vi overbeviste de første 10 minuttene, med mange fine kombinasjoner og flere nesten-sjanser. Arshavin har falt helt av, vi har slutta å bevege oss, og tillegg til unødvendige frispark. Håper Wenger snakker til dem i pausen, om de ikke skjerper seg de siste 12-13 minuttene. Men det er i 2.omgang vi er best, og scorer flest mål! Statistisk sett! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Men det er i 2.omgang vi er best, og scorer flest mål! Statistisk sett! Ja, etter at vi som regel åpner målkontoen i første omgang. Da finner vi flere rom i andre omgang ettersom motstanderen må fram med flere folk. Håper inderlig vi scorer før pause. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Kom hjem for 10 minutter siden og må si at jeg ikke akkurat er imponert av det vi har fått til. Leser her at flere skriver vi spiller dritt også. Satser på en liten skyllebøtte fra Wenger i pausen som kan få de til å kvikne. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Bare jeg som er bekymret over hvor dritt vi spiller? Slipper dem til alt for ofte, skaper lite sjanser. Visste dette kom til å bli vanskelig. Men det er i 2.omgang vi er best, og scorer flest mål! Statistisk sett! Den statistikken kan straffe oss etterhvert. Jeg synes det er horribelt at vi ikke har gått mer intensivt ut. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Igjen lager vi et elendig frispark av Clichy, totalt unødvendig. Hvorfor ikke bare stå i ryggen på han? Fortsetter vi sånn vil det en eller annen gang bli mål imot på dødball. Vi kan ikke gi de alle dødballene! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Herregud, feilkast. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Sier det igjen, få ut på Rosicky. Fyren spiller alltid med mye glede og inspirasjon, i kontrast til enkelte andre utpå der. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Over med Nasri på venstresiden og inn med Walcott for Arshavin, eller la Nasri være der han er og bytte Shava med Rosicky. Lenke til kommentar
Elastico Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Fabregas skaper det Arsenal skaper, men ser direkte umotivert ut fra min side. Håpløse, enkle feil han aldri gjorde før, og ser rett og slett ikke ut som han vil være der. Ville gjerne sett de tok med seg City-gleden inn i kampen, spesielt vår kaptein. Noen enige? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Flott omgang, fantastisk kamp av Green så langt. Endelig noe annen omtale enn tabbene hans. Hold ut nå, og score 0-1 på overtid Deilig med City og Chelsea på tur også. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Fabregas skaper det Arsenal skaper, men ser direkte umotivert ut fra min side. Håpløse, enkle feil han aldri gjorde før, og ser rett og slett ikke ut som han vil være der. Ville gjerne sett de tok med seg City-gleden inn i kampen, spesielt vår kaptein. Noen enige? Helt enig. Mister ballen i det han skal sette fart i et angrep er ikke akkurat det han er kjent for. Jeg vil se Walcott og Rosicky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå