Gå til innhold

iPhone4.. WP7.. hmm

espen88

Anbefalte innlegg

Jul nermer seg og jeg har begyndt å se etter ny telefon (pleier å kjøpe en rundt juletider hvert år) ^^. Har lenge gått og siklet etter WP7, men har lest en del dårlige brukererfaringer med bl.a. mange mangler/feil osv ved WP7. Mest sannsynlig ting som vil bli utbedret, men alikevel.

Vurderer å la årets innkjøp bli iPhone4 og kjøre litt safe. Er samtidig mange apps som ikke finnes på appstore som jeg kunne tenkt meg (for ikke å snakke om at vi ikke får marketplace før til neste år i norge).

Akkurat nå holder jeg en finger på iPhone4, og heller vente til neste år med å kjøpe en WP7 telefon. Er det noen som mener jeg burde bare kjøre på med WP7 med en gang kontra en iPhone? (Android vil jeg ikke ha). Pluss/minus ved iPhone vs WP7?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare sånn til info, markedplace får du tilgang ved å endre din liveadresse fra norsk til engelsk. Har ikke prøvd wp7 men ut ifra flere tester så hevder den seg ganske bra, er sikker på at det vil komme nok av app'er som vil tilfredstille de fleste krav med tanke på at de fleste spillutviklere allerede bruker xna for å lage spill til xbox.

Lenke til kommentar

Har lenge gått og siklet etter WP7, men har lest en del dårlige brukererfaringer med bl.a. mange mangler/feil osv ved WP7. Mest sannsynlig ting som vil bli utbedret, men alikevel.

Vurderer å la årets innkjøp bli iPhone4 og kjøre litt safe.

Og iphone 4 har du ikke lest 'endel dårlige brukererfaringer' med? ;) Ønsker du ios, og vil kjøre safe, vil jeg tro iphone 3gs er ett bedre valg...?

personlig ville jeg nok tenkt som deg når det gjelder wp7, og heller vente til os'et har "satt seg". Dèt er grunnen til at jeg først nå kommer til å skifte ut wm til fordel for android :)

Lenke til kommentar

Ja, er generelt litt skeptisk til å hoppe på nye OS med en gang de er gitt ut.

Har en HD2 nå som jeg kjører Android på, og jeg blir ikke helt komfortabel med Android, selv om det er en langt bedre opplevelse enn WM6.5.

Så da blir fort valget iOS siden det har vert ute en stund og virker som et sikkert valg. Tror WP7 trenger et halvt år - et år på å bli kvitt utgivelse"mangler" og problemer.

Pluss at iOS har Spotify + andre apps som jeg bruker daglig på android.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...