Gå til innhold

Det beste fra Ovi Store (Symbian^3)

Olannon

Anbefalte innlegg

Lurer på hva som har skjedd nå...lada fonen helt opp i går kveld. I dag var den plutselig tom??? Ca 15-18 timer holdt den.. Mot normalt 2-3 døgn.

Har lagt inn den greia i posten over her (Screensavers for Nokia N8) for et par dager siden uten at jeg reagerte på noe annerledes.

Har også lagt inn SPB Time, men det er også noen dager siden.

Det jeg vet sist, er at jeg oppdaterte noe kartgreier via Ovi Suite, men det skal da ikke gjøre sånne utslag??

Jeg bruker denne screensaver appèn selv og har ikke merket noen forskjell i batterilevetiden. Hos meg holder også batteriet i ca 3 døgn, altså omtrent det samme som tidligere. Denne styres jo også av lys-sensoren på mobilen, så om mobilen ligger i en eks. en bag eller i lomma går skjermen i en "hvilemodus" for å spare batteriet ;)

Forøvrig en veldig grei app :thumbup:

Man ser tydelig når man har ny melding og tapt anrop, samt dato og klokke :)

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aktivert den igjen nå. Skal se den an.

Har nemlig en mistanke om at strømtyven er en værapp i SPB Mobile Shell som sto og søkte etter nett (etter en restart)

Den har nemlig stått på "ved gratis oppkobling", den sto på noe annet jeg ikke husker navnet på nå i farta..

Men, på batteriet har gått ned 5% siste 30 min, så jeg er egentlig litt usikker fremdeles.

Oppladet til 100% tidlig onsdag kveld, og nå rett før midnatt sto den på 78%.

Siste 30 min etter jeg aktiverte screensaveren, ned til 73%.

Det er det med at en ser ny melding, tapt anrop, samt dato og klokke jeg likte den best for.

Men ikke om det er ny mail..

PS: Får du mer aktivitet på denne greia rett før midnatt/datobytte?

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

Vanlig så viser den seg som ei klokke m.dato osv, ja?

Men den jeg bruker (klokka med en prikkete linje rundt) Noen ganger så "forsvinner den", men kommer opp med et bilde(??) av datoen på en kalender liksom. Og rett over står det 00.00.

Skal se om jeg får tatt bilde av det om det kommer igjen..

Min er i nattmodus 01.00-08.00

Lenke til kommentar

PS: Får du mer aktivitet på denne greia rett før midnatt/datobytte?

Mere aktivitet ? Hva mener du ?

Hos meg har jeg satt den til å gå over i nattmodus mellom 00:00 og 07:00.

Sånn mener jeg..dette kommer før midnatt/datobytte. Etter midnatt, tilbake til "vanlig"..

------tillegg-----

Tror jeg har skjønt det.

Denne "kalenderen" kommer opp om jeg har en avtale dagen derpå, eller den kommer også opp en times tid(?) før en avtale.

post-57581-0-96318100-1302386444_thumb.jpg

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

Nå har Nokia kommet med en IM klient, støtter foreløpelig MSN,Google Talk, Yahoo, Ovi

http://store.ovi.com/content/75668?clickSource=search

Supert :thumbup:

Ser ut som Ovi Store begynner å "ta av" nå i popularitet, så vi kan nok forvente enda bedre utvalg av apps fremover :)

http://www.mobilen.no/artikler/eksplosjon_i_nedlasting_av_nokia-apps/93834

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar

Nå har Nokia kommet med en IM klient, støtter foreløpelig MSN,Google Talk, Yahoo, Ovi

http://store.ovi.com/content/75668?clickSource=search

Supert :thumbup:

Ser ut som Ovi Store begynner å "ta av" nå i polularitet, så vi kan nok forvente enda bedre utvalg av apps fremover :)

http://www.mobilen.no/artikler/eksplosjon_i_nedlasting_av_nokia-apps/93834

Ja. Begynner å komme seg. Eneste minuset ved IM appen er at den ikke støtter facebook ennå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kalenderen, ang månedsvisning.

De dager jeg har lagt inn notat, vises det med et lite merke/farge, så en ser en har et notat på en dato.

Finnes det en app som gjør at den kan vise forskjellige farger, alt ettersom hvilken kalender notatet tilhører? F.eks, jobb, privat osv? Gjør jo det på ukesvisningen.

Håper dere skjønner hva jeg mener..

------edit---------

Lastet opp bilde av kalenderen, så jeg er sikker på at dere skjønner hva jeg mener ;)

(de blå merkene, at de kan få egen farge alt ettersom hvilken kalender de tilhører...jobb/privat osv

post-57581-0-58384100-1309134968_thumb.jpg

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

De dager jeg har lagt inn notat, vises det med et lite merke/farge, så en ser en har et notat på en dato.

Finnes det en app som gjør at den kan vise forskjellige farger, alt ettersom hvilken kalender notatet tilhører? F.eks, jobb, privat osv? Gjør jo det på ukesvisningen.

------edit---------

Lastet opp bilde av kalenderen, så jeg er sikker på at dere skjønner hva jeg mener ;)

(de blå merkene, at de kan få egen farge alt ettersom hvilken kalender de tilhører...jobb/privat osv

Jeg er ikke 100% sikker men jeg tror at hvis du opprettere flere kategorier/kalendere (som privat, jobb etc) så vil disse ha forskjellige farger...

Lenke til kommentar

(...)

(...)

Jeg er ikke 100% sikker men jeg tror at hvis du opprettere flere kategorier/kalendere (som privat, jobb etc) så vil disse ha forskjellige farger...

Men jeg har det fra før. forskjellige farger på kalenderne. Det er derfor jeg gjerne skulle hatt den til å vist fargen i månedsvisning også.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

App Stop

http://store.ovi.com/content/92945

Use App Stop to close all running applications instantly. App Stop also shuts down all hidden background tasks that are not visible in the built-in task switcher. Add App Stop to your home screen to shut down all applications with two presses of a button.

La inn denne, og ble mildt sagt noe overrasket om hvor mye som var aktivt på mobilen sjøl om ikke vistes i "Valg - Vis Åpne programmer"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...