Gå til innhold

Det beste fra Ovi Store (Symbian^3)

Olannon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har oppdatert førsteposten med en håndfull downloads og endret layout til kategoribasert visning.

Savner fortsatt en god værapplikasjon. Det er absolutt nødvendig med widget her og den eneste jeg finner på Ovi Store er AccuWeather eller noe som jeg ikke får til å fungere uansett hva. Har lest fra mange andre at den har masse problemer også. SPB har en ute til 130,- kr. Det er forsåvidt i overkant mye for en enkel værmelding, men hvis widgeten er god kan jeg være tilbøyelig til å kjøpe den. Noen som har noen erfaring med en fornuftig værwidget?

Jeg har forøvrig ikke funnet den offisielle youtubeappen enda. Når jeg åpner m.google.com fra mobilens innebygde nettleser kommer det nada fornuftig opp. Har søkt en hel del og finner den simpelthen ikke. Installering av Skype gikk smertefritt :)

Føler dere det mangler noe i førsteposten? Flere gode forslag?

Lenke til kommentar

Ang yr-widgeten..

Noen som får denne oppskriften til å virke på N8?

http://nrkbeta.no/2010/10/08/lag-din-egen-app-paa-23-sekunder/

Har ikke testet denne nei, men grei den, 23 sekunder er iallfall ingenting å si på :thumbup:

Selv har jeg bare lagt storm.no/stedsnavn som en shortcut på startskjermen, ett trykk på den og jeg har hele varselet i fullskjerm, funker meget bra :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg sjekket ut det SPB Black Theme som ble anbefalt i første posten.

Likte det godt, men IKKE til å skrive mld i.

Lys bakgrunn, og hvite "taster" gjør det utrolig vondt å bruke.

Har sett det samme på andre temaer jeg har prøvd, noe som gjør at jeg (må?) holde meg til Nokias standard svarte ettersom jeg sliter litt når det blir for lite kontrast på "tastene"..

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

Noen som har prøvd spb mobile shell? Hvis ja, er det et godt nok argument for å gå for n8 parret med spb mobile shell?

Last det ned og prøv det! Du har 15 dagers prøveperiode med full funksjonalitet. Liker du det ikke er det bare å avinstallere.

Jeg har SPB Shell og liker det godt, betalte derfor for lisens. Kjappere og mer fancy enn N8's eget grensesnitt.

Lenke til kommentar

Lys bakgrunn, og hvite "taster" gjør det utrolig vondt å bruke.

Har sett det samme på andre temaer jeg har prøvd, noe som gjør at jeg (må?) holde meg til Nokias standard svarte ettersom jeg sliter litt når det blir for lite kontrast på "tastene"..

Er enig at knappene er litt tungvinte. Har du kommet over noen andre themes du liker godt?

Stig-Arne - skal legge til de 2 appsene i kveld :)

Lenke til kommentar

(....) blir for lite kontrast på "tastene"..

Er enig at knappene er litt tungvinte. Har du kommet over noen andre themes du liker godt?

Stig-Arne - skal legge til de 2 appsene i kveld :)

De jeg har sjekket ut har samme "problem". Skal si ifra om jeg ramler borti noe brukbart. ;)

Lenke til kommentar

Ser NokiaNorge (på facebook) nevner Loop.

"Den lar deg ta opp lyd og sette dette sammen til din egen musikalske kreasjon.

Applikasjonen er gratis i Ovi butikk og fungerer på alle Symbian^3 telefoner."

Kanskje noe for noen som vil lage/redigere egne lyder?

http://store.ovi.com/content/73092?clickSource=related%2Bcontent&contentArea=applications

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

Alarmen/vekkelkokka på N8. Noen som vet om det er kommet noe alternativ til denne?

Kan ikke slumre mer enn 25-30 min, da kutter den ut hele alarmen.

Noen dager er jeg nemlig ikke helt med, og da må jeg sette på 3 alarmer med 30 min mellomrom for i det hele tatt registrere i hue at jeg må opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...