Gå til innhold

Det beste fra Ovi Store (Symbian^3)


Olannon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ang denne Pixelpipe.

jeg har lagt inn både blog, og facebook der nå.

Kan jeg ikke velge om jeg vil oppdatere enten blog, eller facebook?

 

Prøvde å laste opp et bilde nå, fikk ikke noe valg. Oppdateringen havnet begge plasser..?? :hmm:

 

De har noe som heter routing tags. vet ikke helt hvor du setter det opp men basicly du tagger bildet med @facebook eller @blogger etc for å bestemme hvor det skal legges ut, er en del instillinger inne i appen.

Lenke til kommentar

Ang denne Pixelpipe.

jeg har lagt inn både blog, og facebook der nå.

Kan jeg ikke velge om jeg vil oppdatere enten blog, eller facebook?

 

Prøvde å laste opp et bilde nå, fikk ikke noe valg. Oppdateringen havnet begge plasser..?? :hmm:

 

De har noe som heter routing tags. vet ikke helt hvor du setter det opp men basicly du tagger bildet med @facebook eller @blogger etc for å bestemme hvor det skal legges ut, er en del instillinger inne i appen.

Må inn å oppsettet hver gang da jo, om en ene gangen skal skrive en mld til fb, en annen mld til blog..

Tungvint..

Lenke til kommentar

Synes nå ikke kvaliteten er så ille ved å bruke social appen eller laste opp direkte fra galleriet. Bildene på facebook er jo ikke så store at det merkes så godt uansett..

Pixelpipe var stort sett bare knotete synes nå jeg.

 

Somsagt. Eg testa social appen opp i mot pixelpipe. Og pixelpipe beholdt bildekvaliteten, det gjorde ikke social appen. Når du har lagt inn facebook kontoen din i pixelpipe, så er det skremmende lett. Velge bilde. Velg send. Send med pixelpipe. Deretter er det bare å åpne pixelpipe progge.

Endret av Krankenstein
Lenke til kommentar

Synes nå ikke kvaliteten er så ille ved å bruke social appen eller laste opp direkte fra galleriet. Bildene på facebook er jo ikke så store at det merkes så godt uansett..

Pixelpipe var stort sett bare knotete synes nå jeg.

 

Somsagt. Eg testa social appen opp i mot pixelpipe. Og pixelpipe beholdt bildekvaliteten, det gjorde ikke social appen. Når du har lagt inn facebook kontoen din i pixelpipe, så er det skremmende lett. Velge bilde. Velg send. Send med pixelpipe. Deretter er det bare å åpne pixelpipe progge.

 

Vel, den har vi diskutert før ;) Fortsatt lettere å bare trykke del i galleriet, så er det lagt til på facebook med en gang.. Fint å slippe noe som helst program :)

Lenke til kommentar

Synes nå ikke kvaliteten er så ille ved å bruke social appen eller laste opp direkte fra galleriet. Bildene på facebook er jo ikke så store at det merkes så godt uansett..

Pixelpipe var stort sett bare knotete synes nå jeg.

 

Somsagt. Eg testa social appen opp i mot pixelpipe. Og pixelpipe beholdt bildekvaliteten, det gjorde ikke social appen. Når du har lagt inn facebook kontoen din i pixelpipe, så er det skremmende lett. Velge bilde. Velg send. Send med pixelpipe. Deretter er det bare å åpne pixelpipe progge.

 

Vel, den har vi diskutert før ;) Fortsatt lettere å bare trykke del i galleriet, så er det lagt til på facebook med en gang.. Fint å slippe noe som helst program :)

 

 

ble lettere etter den ble oppdatert ja. stemmer:) Men bedre kvalitet....

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med dette programmet? http://store.ovi.com/content/62867?clickSource=homepage

 

Har litt lyst til å prøve det men tar gjerne mot input først :)

 

Ellers har jeg lekt litt rundt med themes i det siste. Er dette noe dere har interesse av å se i førsteposten? Tenker da på å organisere i spill - nytteapplikasjoner - widgets - themes & personalization eller noe i den duren. For øyeblikket bruker jeg denne: http://store.ovi.com/content/47529?clickSource=search som jeg liker langt bedre enn standard blåfargen til Nokia. Tar gjerne imot forslag til flere apps og/eller themes :)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaring med dette programmet? http://store.ovi.com/content/62867?clickSource=homepage

 

Har litt lyst til å prøve det men tar gjerne mot input først :)

 

Ellers har jeg lekt litt rundt med themes i det siste. Er dette noe dere har interesse av å se i førsteposten? Tenker da på å organisere i spill - nytteapplikasjoner - widgets - themes & personalization eller noe i den duren. For øyeblikket bruker jeg denne: http://store.ovi.com/content/47529?clickSource=search som jeg liker langt bedre enn standard blåfargen til Nokia. Tar gjerne imot forslag til flere apps og/eller themes :)

 

 

Må du bruke spb-shell for å bruke dette themet? jeg kunne ikke fordra spb sin rotete layout og tragiske integrering med hovedsystemet, feks når man gikk inn på enkelte menyer så så man det orginale skinnet under, ikke var det pent heller, så ut som xbmc versjon 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...