......... Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Første glimt av Catwoman. Awesome! Endret 5. august 2011 av ......... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hadde håpet det ville vært noe mer ala slik Catwoamn ser ut i Arkham City-spillet og i de nye tegneseriene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Sorry, det siste der var fake. http://dcwomenkickingass.tumblr.com/post/8545720100/photomanip Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Ser ut til å bli en fantastisk produksjon! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg håper og har på følelsen at Batman dør i den siste filmen. Det hadde vært en helt fantastisk slutt på sagaen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Batman never dies. Batman dør aldri. Å det ville vært feil, for Batman dør aldri. Endret 14. august 2011 av Maury Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Batman dør aldri, men Bruce Wayne er ikke udødelig. Jeg tror ikke han dør i denne filmen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jepp, Batman dør aldri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hvorfor skulle han doed naa det er mer $$$ aa tjene , det blir laget flere batfilmer om vi liker det eller ei. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Han kunne jo dødd fordi det er Nolans siste film. Ingenting i veien for å lage ny film senere uansett om han skulle dø i denne. Lenke til kommentar
......... Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Det har jo gått rykter om at Bale blir med videre hvis Nolan fortsetter. Blir litt tåpelig om han skulle dø for å så stå opp igjen. Selvsagt, det hadde jo vært en ny og kul vri om Batman faktisk døde i denne. En verdig slutt blir det nok uansett. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Det har vel lenge vært klart at Nolan ikke ville lage flere Batman-filmer etter denne? Med mindre det er kommet noen uttalelser som jeg ikke har fått med meg. Selv ser jeg ikke for meg at Bruce Wayne dør, eller noen grunn til at han skulle det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) Ja, det er bestemt at dette blir den siste fra Nolan. Men som alle, så kan Nolan ta en helomvendig selv om det ikke ser ut til å bli slik. Endret 19. august 2011 av Maury Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ser ikke for meg at han gjør det. Kjenner jeg Nolan rett, så setter han et fint punktum med TDKR! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Hva tycks? Får en mer batgirl-feeling over det personlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Det første jeg reagerer på er stiletthælene. Nolan som stilmessig har gått for mer realistiske Batmanfilmer, burde ha sagt noe vedrørende fottøyet. Catwoman som i utgangspunktet er en mestertyv burde ha foretrukket et mer egnet fottøy til takklatring. Greit nok at hun portretteres slik i en del tegneserier men her blir det virkende noe feil. Lenke til kommentar
......... Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Nå har det kommet mer informasjon fra Christopher Nolan om filmen hvor han såvidt letter på sløret. Regissøren hadde dette å si: "It's really all about finishing Batman and Bruce Wayne's story. We left him in a very precarious place. Perhaps surprisingly for some people, our story picks up quite a bit later, eight years after The Dark Knight. So he's an older Bruce Wayne; he's not in a great state. With Bane, we're looking to give Batman a challenge he hasn't had before. With our choice of villain and with our choice of story we're testing Batman both physically as well as mentally." Her er de to ganske nye cover-bildene til Empire bladet. Kilde: http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=32527 Så hva syns folket her om at historien i den tredje Batman-filmen er lagt til 8 år etter "The Dark Knight" ? Endret 23. november 2011 av ......... Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Som man kanskje har fått med seg, så er traileren sluppet. Passer vel også å poste den i denne tråden. http://www.youtube.com/watch?v=GokKUqLcvD8 4 Lenke til kommentar
......... Skrevet 20. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2011 (endret) Herlig trailer. Det kom så mye på en gang att jeg måtte se den flere ganger. Denne har vi ventet lenge på! Hva syns folket om den? Diskuter så mye dere orker. Endret 20. desember 2011 av ......... Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Etter å ha sett Warrior og Inception gleder jeg meg spesielt til Tom Hardy. Litt mer skeptisk til Catwoman,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå