beastof Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Finner bare samsung 22" 3d skjerm til spilling i norske nettbutikker. Hva kommer det av? Hvem bestemmer dette? Hvorfor er det ikke flere aktører som selger 3d skjermene sine her til lands? Jeg sitter på gjerdet til jeg har noe å velge mellom hos de største nettbutikkene i Norge! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Valget av 3D kompatible skjermer er ikke stort. Du har Samsung, som du selv nevner. Så har du i tillegg LG og BenQ som blandt annet selges hos komplett. Videre har du Alienware OptX som selges av Dell og Acer GD245HQ som selges hos Dustin. 1 Lenke til kommentar
beastof Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Tusen takk. Da ønsker jeg 3d eller Hz som søke kriterie i prisguide.no. Det er uansett mer behagelig for øynene med høyere Hz. Og hva med noen tester for å pirre kjøpelysten? Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Prisjakt har mulighet for å søke på 120mhz-skjermer. Her er i hvertfall noen å velge mellom. Mange av disse er testet på utenlandske nettsider. Husker ikke hvor i farten, men det er bare å google. Asus-skjermen har fått veldig bra anmeldelser. Men den har blank skjerm hvis det betyr noe for deg. En av de andre fikk også en del bra omtaler, mulig det var Acer. Husker ikke, du får sjekke selv. Her er link til søk på 120mhz-skjermer på prisjakt.no: http://www.prisjakt.no/category.php?k=393#rparams=l=s60253826 1 Lenke til kommentar
beastof Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Igjen tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå