Gjest Gjortnoedumtifylla Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hei:), har Såklart klart å gjøre noe dumt i fylla som er jævlig flaut.. Hva skal jeg gjøre når jeg skal på skolen imorra og alle kommer til å drite meg ut for det? Pissa i et hjørne på et utested.. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Play along er nok det beste Lat som at det ikke bryr deg, og le med de. Gjør kanskje narr av deg selv. Slike situasjoner er ikke verre enn du gjør de til selv, inne i ditt eget hode Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvis du ikke forsto det han sa. Så reager slik: Selvironi Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Herregud, det er da artig! Mulig d er litt flaut, men sånne ting skjer. Le sammen med de andre, ikke ta deg selv så høytidelig Edit: Som regel når jeg gjør noe dumt og det blir tatt opp. Så sier jeg mange ganger "Haha, ja herregud, æ va så full æ" Og m ett stort lattermildt smil om munnen Endret 28. oktober 2010 av NoxRy Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Ingen vil bry seg. Jeg har pisset i et boblebad, på en flaggstang, på husvegger og diverse andre ting uten at det har blitt nevnt i stor grad etterpå. Endret 28. oktober 2010 av Zarac Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Faen er problemet med det a? Bare fett det da, du høres ut som en artig fyr JEG kunne tenke meg å gå ut med Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det der er det minstelaget Dem burde nok ikke gå for langt for noe så lite Jeg hadde en kompis som engang vi var på vei hjem fra fylla, han stoppet opp, midt på kvelden. Gikk i hagen til noen folk som hadde familie middag, og pisset der mens dem satt og spisste, så pigget han av mens familie skrek som F xD Lenke til kommentar
Niinja47 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Pissa på et utested? Er det så farlig da? Pisser overalt i offentlighet <3. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hvis noen reagerer på at du pisset på et utested, da har du en forferdelig kjedelig gjeng med venner som aldri har gjort noe overilt noen gang. Et lite tips til en annen gang, hvis det noen gang skulle være en risiko for det, er å IKKE pisse på skroget til en båt fordi det er morsomt. Jeg hadde blåmerke i to uker etterpå. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Dette er langt ifra så ille som du tror... Du bør ikke få så mye pes for det, i hvert fall ikke om du har litt selvironi. Kan tenke på ganske mange værre ting jeg har gjort, uten at noen har reagert spesiellt på det i etterkant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Men trodde du seriøst at du skulle komme unna med det? Altså, å pisse INNE på et utested... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Utrolig! Du pissa i et hjørne på et utested, wow! Prøv å barber ballhårene dine på et åpent nach, hvor du deretter røyker det med et smil rundt munnen... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Pissa i hjørnet på et utested? Røm landet og kom aldri tilbake! Seriøst, dette er en nokså uskyldig fylleflause. Folk kommer til å le litt, men det er jo også ganske morsomt. Det må du bare finne deg i, men det står ikke mye ære på spill. Med mindre omgangskretsen din er særdeles prippen, men noe sier meg at det er den ikke. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hehe, det er da bare moro :!: De aller fleste som går ut har nok opplevd lignende opplevelser en eller annen gang! Take a chill pill og smil av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå