Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan reagere etter å ha gjort noe dumt i fylla.

Gjest Gjortnoedumtifylla

Anbefalte innlegg

Gjest Gjortnoedumtifylla

Hei:), har Såklart klart å gjøre noe dumt i fylla som er jævlig flaut.. Hva skal jeg gjøre når jeg skal på skolen imorra og alle kommer til å drite meg ut for det?

Pissa i et hjørne på et utested..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud, det er da artig! ;) Mulig d er litt flaut, men sånne ting skjer. Le sammen med de andre, ikke ta deg selv så høytidelig ;)

Edit: Som regel når jeg gjør noe dumt og det blir tatt opp. Så sier jeg mange ganger "Haha, ja herregud, æ va så full æ" Og m ett stort lattermildt smil om munnen ;)

Endret av NoxRy
Lenke til kommentar

Hvis noen reagerer på at du pisset på et utested, da har du en forferdelig kjedelig gjeng med venner som aldri har gjort noe overilt noen gang.

Et lite tips til en annen gang, hvis det noen gang skulle være en risiko for det, er å IKKE pisse på skroget til en båt fordi det er morsomt. Jeg hadde blåmerke i to uker etterpå.

Lenke til kommentar

Pissa i hjørnet på et utested? Røm landet og kom aldri tilbake! Seriøst, dette er en nokså uskyldig fylleflause. Folk kommer til å le litt, men det er jo også ganske morsomt. Det må du bare finne deg i, men det står ikke mye ære på spill. Med mindre omgangskretsen din er særdeles prippen, men noe sier meg at det er den ikke. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...