Coederror Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Ja, da jeg skulle sjekke e-mailen idag ville den ikke motta innkommende meldinger... Feilmeldinger lød som dette:En lagringsfil i Outlook Express kan være skadd. Bruk et verktøy som ScanDisk for å verifisere og reparere eventuelle skadde filer. Konto: 'pop.sensewave.com', Server: 'pop.sensewave.com', Protokoll: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nei, Feilkode: 0x800C0155 Noen som er kjent med problemet?? Ellers er også systemet ustabilt... __________________________ courage is not an attitude some attitudes are courage obi wan..... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Den feilen din sier seg jo selv da, kjør scandisk... Du kan også ta feilkoden (0x800C0155) og søke på www.google.com des,OUT! --------------------------------------- we lucky few, band of brothers Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hmm... du har ikke sletta noen "mail filer"? hehe Nei.... Feilmeldingen du ga er ikke mye til hjelp ... søker hos MS så får eg over 100 alternativer, alt fra død kaffitrakter til feil bensinfilter i strømforsyningen.... noe sånnt... Eg trenger mer symptomer og data... Hva slags OS kjører du... hvilken versjon av Outlook kjører du? viss det er outlook da.... osv .... info om systemet ditt... Så vil jeg at du skal se etter unormale ting i epostprogrammet ditt... er alle mailene tilstede og i rett mappe? viss du lager ny mail og skal sende, legges da mailen i utboks? og når mailen er sendt, så legges mailen i sendte elementer? får du sendt vedlegg? får du mottat noe som helst? Tips: viss du velger "verktøy" øverst så kan du der bruke send ... og motta separat når du skal teste.... ... eg kan mye om outlook express, men den feilen der har eg aldri vert ute for... så eg må spørr... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 roflmao! you go des! Kongefritt!, Hvem sa Kongefritt? des,OUT! --------------------------------------- we lucky few, band of brothers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå