vikingkylling Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Tja, jeg kan jo bruke 1500,- på en gitar som allerede er i salg, trene en stund og skifte over til den ekte gitaren min. Det som holder meg tilbake er sound tracket til RB3. Muligens er jeg litt bortskjemt etter det nyeste Guitar Hero'er, men sound tracket i RB3 var tragisk. Jeg har vurdert å last ned de Bon Jovi sangene bare for å ha litt å spille annet enn Dio, Skynyrd og Dire Straits, og det sier jo litt hvor desperat jeg er. (hint: det tok en kveld å lære hele Wanted: Dead or alive på en ekte gitar. Ikke det mest avanserte bandet, med andre ord.) Tja, jeg kan jo bruke 1500,- på en gitar som allerede er i salg, trene en stund og skifte over til den ekte gitaren min. Det som holder meg tilbake er sound tracket til RB3. Muligens er jeg litt bortskjemt etter det nyeste Guitar Hero'er, men sound tracket i RB3 var tragisk. Jeg har vurdert å last ned de Bon Jovi sangene bare for å ha litt å spille annet enn Dio, Skynyrd og Dire Straits, og det sier jo litt hvor desperat jeg er. (hint: det tok en kveld å lære hele Wanted: Dead or alive på en ekte gitar. Ikke det mest avanserte bandet, med andre ord.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå