Charlo Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvem skal på Harry potter premiere til helgen ? Jeg har to kinobilleter som gjelder helt ti 31.12.2010. Dette er firmabilletter som kan brukes på hvilken som helst film. Hit me up << Jeg må bli kvitt noen.. Ikke gjør som disse gærningene her, kom til meg. http://www.vgtv.no/?id=33278 Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) *Jævlig interessert* Sikker på at de funker på premiere though? Edit: Fjernet utropstegnspam. Endret 28. oktober 2010 av Laugh Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Ja det fungerer. Kan være lurt å være tidlig ute da så du faktisk kommer inn i salen. Se på videon folk har begynnt å kampe ute allerede. Lenke til kommentar
Laugh Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Men de selger vel billetter til det er fullt? De som har kjøpt plasser har nok hovedrett. Jeg tror ikke jeg er ivrig nok til å stå. Lenke til kommentar
spankpos Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Eg er veldig interessert i kinobillettar:) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Nei, du slipper inne inn på Harry Potter-premieren med de billettene. Salene er fulle, og da slipper du ikke inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå