Lekr Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg gikk inn på "MMS/WAP innstillinger" nede til venstre på forsiden til Ludo og søkte opp HTC Desire som modell. Fikk opp alternativene programvare, kalender, bokmerker og kontakter. MMS-innstillinger ligger ikke på noen av de. Noen som vet råd? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Skal ikke dette setter automatisk første gang du starter telefonen? Jeg har aldri trykket det inn. Kjør setup i menyen en gang til. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Dette skal fungere: Manuelt oppsett MMS/WAP for HTC MMS: Name: Ventelo MMS APN: mms.ventelo.no Proxy: blank Port: blank Username: ventelo Password: 1111 Server: Blank MMSC: http://mmsc/ MMS proxy: 10.10.10.11 MMS port: 8080 MCC: 242 MNC: 01 APN type: mms WAP: Lag et apn som har navn internet og apn internet.ventelo.no og APN type: default Viktig: viktig at du har med den default..hvis ikke så funker ikke mms APN navn: internet APN adr: internet.ventelo.no APN type: default Det fungerte på min N1 Endret 28. oktober 2010 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Ring dem? Litt optimistisk å ringe så seint. Dette skal fungere: Manuelt oppsett MMS/WAP for HTC MMS: Name: Ventelo MMS APN: mms.ventelo.no Proxy: blank Port: blank Username: ventelo Password: 1111 Server: Blank MMSC: http://mmsc/ MMS proxy: 10.10.10.11 MMS port: 8080 MCC: 242 MNC: 01 APN type: mms WAP: Lag et apn som har navn internet og apn internet.ventelo.no og APN type: default Viktig: viktig at du har med den default..hvis ikke så funker ikke mms APN navn: internet APN adr: internet.ventelo.no APN type: default Det fungerte på min N1 Jeg må ha det inn med teskje. Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Velg Menu Velg Settings Velg Wireless controls Velg Mobile networks Velg Access Point Names Velg Menu og New APN Fyll inn som beskrevet av ExcaliBuR. BTW: Om du har det på Norsk så er Proxy=mellomtjener. Resten burde la seg oversette greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå