hedaniel Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har automatisk oppdatering på maskinen min. Det hadde vært i dag for jeg måtte logge meg inn på nytt. Men nå så det ut som en helt annen maskin. Bakgrunnsbildet var borte og "halvparten" av ikonene var borte. Og da jeg skulle lese email (Outlook 2003) ble programmet lest inn på nytt og alle Emailene var borte. Men ellers så det ikke ut til å mangle noen filer som jeg hadde i kataloger på C-disken. (Bruker ikke Documents, Pictures, My Music etc. så jeg vet ikke om de var "tømt".) Hva har hendt her ? Lenke til kommentar
hedaniel Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg har automatisk oppdatering på maskinen min. Det hadde vært i dag for jeg måtte logge meg inn på nytt. Men nå så det ut som en helt annen maskin. Bakgrunnsbildet var borte og "halvparten" av ikonene var borte. Og da jeg skulle lese email (Outlook 2003) ble programmet lest inn på nytt og alle Emailene var borte. Men ellers så det ikke ut til å mangle noen filer som jeg hadde i kataloger på C-disken. (Bruker ikke Documents, Pictures, My Music etc. så jeg vet ikke om de var "tømt".) Hva har hendt her ? Beklager ! Seniliteten slo til igjen. Må ha logget inn på feil (dummy) bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå