DaDiABLO Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 For en uke siden så ble endelig sentralen jeg er på utbygd, da sa Telenor at de garanterte at jeg ville få adsl fra dem 12. juli om jeg bestilte fra dem. Men jeg vil jo ikke ha Telenor så det gadd jeg ikke Så jeg bestilte fra Tele2, og jeg måtte skrive inn når jeg ville at de skulle komme, men dette var minimum 21 arbeids dager fra bestillings dato. Altså ca 18-21. juni. Jeg bestilte gjør-det-selv pakken. Noen andre som har leveringstider fra Tele2? Det ser ut som Telenor ikke prioriterer Bluecom/Tele2 osv, siden det tar ihvertfall 1 uke lengre (noe som ikke overrasker meg). Tar det virkelig så lang tid, når jeg bestiller gjør-det-selv pakken? Det dem trenger de 3-4 ukene på er vel "bare" å sende ut denne pakken, ordne meg i sentralen og lignende? Det høres bare fryktelig lang tid ut... Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Men det er nok slik gitt, at de bruker såpass med tid. Jeg har ADSL hos Bluecom, og leveringstiden var såvidt i underkant av to uker. En venn av meg har Tele2, og der var det de samme tre ukene som du snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå