Gå til innhold

PL - Manchester United vs Tottenham Hotspur

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Keepertabbe ja. Og det er vanlig å gi fordel.

Men jeg vet ikke. Vi vinner 2-0. Hadde ikke hjulpet spurs om vi ikke fikk målet

Sog ca fra 50 min og jeg synes vi gjør en fantastisk kamp. Vi virker mye tryggere bakover og Nani koser seg

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

BenHibbs

Should've been a pen. Wasn't given. Should've been handball. Wasn't given. Gomes was an idiot. Nani scored. Fair's fair I reckon.

Eg har høyrt på to Tottenham-gale tullingar i dag, der minimum ein av dei er tidligare Spurs-spelar. Hørte ikkje at United var nemnt før på målet til Nani. Då tok det sjølvsagt av også. Det er eit skikkelig merkelig mål, og sannsynligvis altfor lite tydeligheit frå Clattenburg om kva han faktisk dømmer, eller i dette tilfellet ikkje dømmer. Eg hadde vore fly forbanna om dette skjedde mot oss, og forstår godt kritikken av dommaren, men om Nani scorar når dommaren viser at ballen er i spel, så gjer han faktisk berre jobben sin.

Lenke til kommentar

Jo? Nani handset, det var frispark.

Blåste dommeren? NEI! Det er vanlig å gi fordel i slike situasjoner når keeperen tar ballen med hendene. For å få flyt i spillet. Gomez legger tilogmed ned ballen 5-6 meter unna der situasjonen skjedde.

Spill til fløyta går.

Keepertabbe 2K.

Herregud. Nani viljehandser, det er gult kort. Katastrofal dommer.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Legg merke til hva thorstvedt sa ang fordel tottenham

Er det BEDRE for tottenham at gomez får ballen i henda, eller er det bedre at de tar et frispark.

Gomez fikk ballen i hendene, FORDEL tottenham. Hands eller ei.

Dette er ikke vanskelig folkens - Gomez dreit seg ut, spill til fløyta blåser!!!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jo? Nani handset, det var frispark.

Blåste dommeren? NEI! Det er vanlig å gi fordel i slike situasjoner når keeperen tar ballen med hendene. For å få flyt i spillet. Gomez legger tilogmed ned ballen 5-6 meter unna der situasjonen skjedde.

Spill til fløyta går.

Keepertabbe 2K.

Gi meg et eksempel på at en dommer gir fordel etter en viljehands av samme dimensjon.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...