PSV Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Gult for filming, gult for hands Var vel heller det at han snublet og uforskyldt hands (han ser jo ikke ballen engang!). Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Keepertabbe ja. Og det er vanlig å gi fordel. Men jeg vet ikke. Vi vinner 2-0. Hadde ikke hjulpet spurs om vi ikke fikk målet Sog ca fra 50 min og jeg synes vi gjør en fantastisk kamp. Vi virker mye tryggere bakover og Nani koser seg Endret 30. oktober 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Dommeren fikk vel ikke med seg handsen ser det ut til. Deilig at Nani putter den, og ikke bare gir den til Gomes. ALLE hadde satt den i mål Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Gult for filming, gult for hands Var vel heller det at han snublet og uforskyldt hands (han ser jo ikke ballen engang!). Uforskyldt? Han ligger og holder på ballen.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 konge med 3 digge poeng i dag! kan noen forklare hva som skjedde på siste målet? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Fortjent seier totalt sett. Vi har total kontroll defensivt i andre omgang og er litt bedre i første. Nani er hele angrepet vårt. Vi er helt avhengige av han nå for tiden. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 BenHibbs Should've been a pen. Wasn't given. Should've been handball. Wasn't given. Gomes was an idiot. Nani scored. Fair's fair I reckon. Eg har høyrt på to Tottenham-gale tullingar i dag, der minimum ein av dei er tidligare Spurs-spelar. Hørte ikkje at United var nemnt før på målet til Nani. Då tok det sjølvsagt av også. Det er eit skikkelig merkelig mål, og sannsynligvis altfor lite tydeligheit frå Clattenburg om kva han faktisk dømmer, eller i dette tilfellet ikkje dømmer. Eg hadde vore fly forbanna om dette skjedde mot oss, og forstår godt kritikken av dommaren, men om Nani scorar når dommaren viser at ballen er i spel, så gjer han faktisk berre jobben sin. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Fortsatt litt usikker på den siste der, men det er i alle fall ingen tvil om at Gomes driter seg ut. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Var jo uansett en soleklar straffe så jeg ser ikke helt det store dramaet. Dessuten dømmer dommeren fordel og Gomez sumler bort ballen. Helt grei goal, selv om jeg ikke er noen fan av slike kontroversielle situasjoner. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Jo? Nani handset, det var frispark. Blåste dommeren? NEI! Det er vanlig å gi fordel i slike situasjoner når keeperen tar ballen med hendene. For å få flyt i spillet. Gomez legger tilogmed ned ballen 5-6 meter unna der situasjonen skjedde. Spill til fløyta går. Keepertabbe 2K. Herregud. Nani viljehandser, det er gult kort. Katastrofal dommer. Endret 30. oktober 2010 av Vestaa Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Herlig seier. Gomes får drypp og ABU-gjengen koker. Jeg tar det. Skulle vært straffe uansett. 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Litt overrasket over at Clattenburg ikke vrengte av seg dommerdrakta for å vise sin UTD4EVER-t-skjorta han alltid har under. Pinlig. Endret 30. oktober 2010 av Solaar 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hysen ville ha anulering hahaha Scousebastard 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Legg merke til hva thorstvedt sa ang fordel tottenham Er det BEDRE for tottenham at gomez får ballen i henda, eller er det bedre at de tar et frispark. Gomez fikk ballen i hendene, FORDEL tottenham. Hands eller ei. Dette er ikke vanskelig folkens - Gomez dreit seg ut, spill til fløyta blåser!!! 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Litt overrasket over at Clattenburg ikke vrengte av seg dommerdrakta for å vise sin UTD4EVER-t-skjorta han alltid har under. Pinlig. Gå hem å grin te din mor då 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Litt overrasket over at Clattenburg ikke vrengte av seg dommerdrakta for å vise sin UTD4EVER-t-skjorta han alltid har under. Pinlig. Gå hem å grin te din mor då Trenger ikke, mora di er her for å "trøste" meg Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Enig med Alstor. Dommen blåste ikke. Fordel eller ikke fordel men så lenge dommeren ikke blåser så er ballen i spill. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Jo? Nani handset, det var frispark. Blåste dommeren? NEI! Det er vanlig å gi fordel i slike situasjoner når keeperen tar ballen med hendene. For å få flyt i spillet. Gomez legger tilogmed ned ballen 5-6 meter unna der situasjonen skjedde. Spill til fløyta går. Keepertabbe 2K. Gi meg et eksempel på at en dommer gir fordel etter en viljehands av samme dimensjon. Endret 30. oktober 2010 av Solaar Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Litt overrasket over at Clattenburg ikke vrengte av seg dommerdrakta for å vise sin UTD4EVER-t-skjorta han alltid har under. Pinlig. Pinlig innlegg.... Det var aldri blåst, å Clattenburg stod tydelig i viftet med armene at spillet var i gang. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Takker for lånet, skal nå kjøpe en egen box.. ^^ Noen poster sprayet vekk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå