Gå til innhold

PL - Manchester United vs Tottenham Hotspur

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Vel, like greit at dere vinner denne egentlig. Det beste hadde vært uavgjort for min del. Men jeg har ett inderlig håp om at WBA skal vinne på manadag og ta fjerdeplassen foran Manchester Shitty og Spurs :D Hvor nydelig hadde ikke tabellen vært da ? (utenom FC C på topp)

Lenke til kommentar

Jevnt, veldig jevnt. Tottenham er et bra lag, og det er herlig å se et lag komme på OT med ambisjoner om å angripe. Modric, VdV, Bale og Lennon - ikke mange defensive fibre der. Man kan argumentere for at Tottenham er sterke offensivt, Modric og VdV vs. Fletcher og Carrick liksom. Bale vs. Park sier jo også sitt.

Jaja, håper det blir seier.

Edit: Synes egentlig ikke Park er så dårlig i dag, men jeg får helt fnatt av balansen hans. Må du kløne det til og tryne annenhver gang du behandler ballen? Fletcher jobber greit, men må snart få mellomnavn feilpasning. Carrick er også ganske bra, har jo hatt et kurant skudd bl.a.

Rafael har sluppet forbi Bale en gang, det er ganske bra mtp. at Bale er en av PLs beste venstrevinger om dagen.

Endret av The Hoff
Lenke til kommentar

VDV og Modric understreker nok engang hva United mangler. Kreativ kraft med mål i beina sentralt i banen. Vaart har tidvis dreti Fletch midt i fleisen, noe som ikke er godt nok av skotten. Jeg forventer at vi tar grep sentralt i banen i 2.omg for der taper vi kampen så det synger.

Ellers har vi vært best, men det er veldig jevnt. Og da vet vi alle hva som skjer...Det blir poengtap, enkelt å greit fordi vi ikke er gode nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...