wingeer Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Du må vel finne noe sterkere enn vin om du skal ha 20%. Lenke til kommentar
Kristinaaa Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Du må vel finne noe sterkere enn vin om du skal ha 20%. Rundt 20%.. 18, 19 går og bra.. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg tror du må finne en portvin, i så fall. Hva liker du? Lenke til kommentar
Kristinaaa Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg tror du må finne en portvin, i så fall. Hva liker du? Har aldri vært spesielt begeistret for vin så vet ikke.. Har bare begynt å like det litt bedre nylig.. Derfor jeg spør her har du noe anbefale? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Når du spør om en vin som ligger på rundt 20%, så virker det ikke for meg som om du prøver å like vin, men heller vil ha noe du kan drikke for å bli beruset. Skal en ha vin med så høy prosent må en opp til portvin, madeira, dessertvin, e.l. Hvorfor er "vanlig" hvit- eller rødvin utelukket? Jeg vil tro du har større sjanse til å finne noe du faktisk kan like der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå