Fixit Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Prøver å finne ut om Samsung wave er ripesikker eller ikke, men finner ikke noen bekreftelse på det. I butikken påstod de det... Skal ligge i veska til min feminine halvdel og må tåle litt juling Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har i alle fall ikke klart å få noen riper ennå. Første tlf, så langt Men ingen skjermer er vel helt ripefri. Så går man løs med et skrujern, klarer man sikkert å lage noen fine riper... Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Har i alle fall ikke klart å få noen riper ennå. Første tlf, så langt Men ingen skjermer er vel helt ripefri. Så går man løs med et skrujern, klarer man sikkert å lage noen fine riper... Tviler. Da jeg trodde min N8 var ødelagt (grunnet at jeg mistet den i do) testet jeg påstandene om at skjermen og aluminiumskroppen var ripefri. Gikk løs med gaffel og biffkniv og ingen av delene fikk så mye som en ripe engang. Jeg var ekstra glad for dette da telefonen plutselig bare fungerte igjen Så N8 er definitivt ripesikker i alle fall! Vet ikke med wave though, hva sier div. tester? Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Har i alle fall ikke klart å få noen riper ennå. Første tlf, så langt Men ingen skjermer er vel helt ripefri. Så går man løs med et skrujern, klarer man sikkert å lage noen fine riper... Tviler. Da jeg trodde min N8 var ødelagt (grunnet at jeg mistet den i do) testet jeg påstandene om at skjermen og aluminiumskroppen var ripefri. Gikk løs med gaffel og biffkniv og ingen av delene fikk så mye som en ripe engang. Jeg var ekstra glad for dette da telefonen plutselig bare fungerte igjen Så N8 er definitivt ripesikker i alle fall! Vet ikke med wave though, hva sier div. tester? Glimrende, selv om eg står over biffknivtesten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå