Gjest J16 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Det er en jente som jeg var "venn" med før (hun var egentlig allltid skikkelig frekk mot meg), og nå har hun begynt å herme etter meg. Jeg fikk akkurat nye sko, og nå har hun kjøpt HELT like. Hun kjøpte også HELT lik skoleveske som meg. Jeg hadde liksom gledet meg til å bli kvitt henne nå som vi har begynt på vgs og ikke går i samme klasse lenger, men vi ser jo hverandre fortsatt på bussen, i kantina osv, og hver gang hun ser meg skal hun komme bort, si noe frekt, og studere hva jeg har på meg. Neste gang jeg ser henne har hun kjøpt like klær. Det hjelper ikke å snakke med henne om det (det har jeg gjort mange, mange ganger), og jeg kan jo ikke si at hun ikke for lov til å gå med de nye skoene og den nye veska si heller. Men jeg har absolutt ikke lyst til å ha like klær som henne, og jeg er lei av å måtte kjøpe nye ting hele tiden fordi hun kjøper likt... Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Slutte å bry deg? Skjønner det ikke er gøy, men bare å heve seg over det. Om hun kommer bort og bare prater frekt kan det være en idé og totalt overse henne. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Bare drit i henne. Du kan jo til og med bare overse henne, om du vil. Si noe som: "Så her kommer kopimaskinen igjen?" når hun kommer bort til deg. 1 Lenke til kommentar
PrincepBaker Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Haha. Kanskje hun ser opp til deg eller liker deg? Er lett å få et godt øye til en jente. Endret 28. oktober 2010 av PrincepBaker Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Haha. Kanskje hun ser opp til deg eller liker deg? For meg virker dette mest sannsynlig slik jeg tolker situasjonen. Endret 28. oktober 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hvorfor skal man egentlig herme etter klesstilen til noen man ikke liker? Hun er enten fan av deg og klærne dine, eller så er hun bare misunnelig på grunn av et eller annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå