baBuShKa Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvis alle skal bruke google til alt, så faller hele vitsen med forumet vekk.. Greit om fyren har startet masse tråder osv sov.. careface.. Forumet er så dødt at vi nesten kan takke han for at han holder det i live.. Lenke til kommentar
storken Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvis alle skal bruke google til alt, så faller hele vitsen med forumet vekk.. Greit om fyren har startet masse tråder osv sov.. careface.. Forumet er så dødt at vi nesten kan takke han for at han holder det i live.. For å være spydig, har du klokke spør du ikke andre hva den er. Spørsmålene som blir spurt er svart på X antall ganger for mye, leser du EN guide til tips og hint for nybegynnere får du besvart mesteparten av spørsmålene du har. Er selv drittlei av å forklare folk hva kreatin er og ikke er. Økes kvantiteten lider kvaliteten. 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 ER du drittlei av å svare folk på hva kreatin er, så la være. Dette er et forum. Folk spør om ting som er relevant, så får du la andre svare hvis du selv er drittlei. Det er ikke verre enn å bare la væe å svare han neste gang istedenfor å drive å lage kvalme 2 Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Har nå nesten fullført RYP ekstrem muskelvekst uten fornøyde resultater. Har nå satt opp mitt eget program, et 3-splitt. Håper noen kan komme med innspill på det, hvordan det er, om noe evt kan gjøres bedre.. Målet med treningen er jo å få mere volum. Dag 1: Bryst og triceps. Skråbenk 4x8 Flatbenk flies manualer 4x8 "brystmaskin" / brystpress 4x8 Pecdec 3x10 Triceps press kabel 4x8 Franskpress 3x10 Dag 2: Rygg og biceps. Nedtrekk bak 4x8 Nedtrekk forran 2x10 Sittende roing 3x10 Bicepscurl stang 4x8 Sittende hantel curl 4x8 Kons. curl 3x10 Dag 3: Skuldre og bein. Arnoldpress 4x8 Fronthev 3x10 Knebøy 3x10 Beinpress 4x8 Lårcurl 4x8. Lenke til kommentar
storken Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Er dette et program som du har satt opp etter egne erfaringer? Jeg opplever at 4 arbeidssett er nok på underkropp, og at alt av overkropp holder det med 2 sett, unntaket er noen øvelser der jeg kjører 3. Dag 3 vil gi 11 sett med belastning på hamstrings, og jeg tviler på at du gjennomfører så mange sett med god form og eksplositivitet - bare for å ta et eksempel. Endret 29. november 2010 av storken Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 jepp, det er det.. Så du mener at det bør forandres? Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 arnold schwarznegger kjørte 6 arbeidssett per øvelse når han var på sitt beste! Sånn at det er sagt Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nå var det mye Arnold drev med som kanskje ikke er helt optimalt for alle oss andre òg. Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Jo, men det var ikke akkurat det jeg spurte om her da.. Hvis dette med å opprette tråder her aldri skal føre til noe, så hva er vitsen med denne siden? Ikke noe personlig mot noen, men det er det samme opp og opp igjen.. Det blir svart på helt andre ting enn det det egentlig dreier seg om.. Noen kan klage på at man kan søke på google.. Men da spør jeg, hva er vitsen med et forum som dette da? Andre skal alltid se sin sjangse til å fortelle meg at jeg har mange tråder.. Javell, men da holder jeg hvertfall liv i forumet.. Andre svarer helt utenom det det blir spurt om.. Måtte bare få ut det jeg mener. Håper vi kan holde oss til temaet nå, og blir kjempe takknemlig om noen vil hjelpe Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Nå er det vel ingen som har sagt noe på det heller.. Så du trenger ikke å ta det opp igjen Ville slengt inn markløft en gang i uken og knebøy annenhver treningsøkt imo. Drite i beinpress og lårcurl og sette inn militærpress. Mark+bøy = mer enn nok belastning for lårene. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Programmet er satt sammen av eksperter som virkelig vet hva de driver med. Det finnes selvfølgelig delte meninger om hva som er de beste programmene, men RYP er virkelig å anbefale. Selv om jeg ikke har noen egne erfaringer av programmet så kan man se på anbefalinger og at det inneholder flere viktige basisøvelser som er essensielt for et bra treningsprogram. Dersom du driver å bytter treningsprogram hele tiden og sitter å sutrer på forumet at du ikke får resultater så anbefaler jeg deg å tenke mer på deg selv. Programmene er bra, men du må virkelig gå inn for det selv, spis nok mat og proteiner! Det å ikke få i seg nok mat og proteiner er en av de største feilene folk gjør. Så bestem deg for et program du ønsker å følge, og kjøp inn masse bra mat som kylling, tunfisk og egg. Så skal du få se gode resultater Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 30. november 2010 Forfatter Del Skrevet 30. november 2010 takk (y) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå