Gå til innhold

VOLUMPROGRAM! Hva skal jeg velge?

gerrardo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha.. Ja.. Ehh.. Du tror det eneste som trener bryst. Må nesten gjennom gå en antomi øvelse guide med deg.

Bli voksen, vi har hatt nok slike tullete tråder av deg "Bli stor fort!" - finne det beste kroppsbyggerprogrammet! MÅ BLI STOR FORT, MÅ INNPONERE JENTER OG VENNER! :love: :love:

Gi deg..

• Liker 5
Lenke til kommentar

MEn sånn som når jeg kjører det, er det eneste som trener bryst - skråbenk manualer. er det nok?

nei det er ikke nok legg til 15+ bryst øvelser til så blir du stor!. Neida, hvis det står at det er de og de øvelsene i programmet så er det nok.

om det er stor du vil bli så er det maten som gjør deg stor.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Haha.. Ja.. Ehh.. Du tror det eneste som trener bryst. Må nesten gjennom gå en antomi øvelse guide med deg.

Bli voksen, vi har hatt nok slike tullete tråder av deg "Bli stor fort!" - finne det beste kroppsbyggerprogrammet! MÅ BLI STOR FORT, MÅ INNPONERE JENTER OG VENNER! :love: :love:

Gi deg..

Ser ikke helt poenget med spydigheten din, jeg.. Det er en grunn til at han spør.. Fordi han ikke vet bedre og trenger hjelp. Voks opp.

Til trådstarter: Følg programmet ditt, så ser du det.. Det går også fint an å variere brystøvelser, selv om man bør følge grunnprogrammet. Istedenfor å ta skråbenk hver gang, så ta vanlig benk eller dips. Kosthold er minst like viktig som treningsprogrammet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skal jeg gi deg et godt råd, og dette går også helt ut av emnet!

Lær deg å tenk før du poster, ta et hint og les hva andre folk svarer i dine utallige poster. :ph34r:

Vel, jeg er enig. Har lest nok av dine tråder. Og ja, det er ulovlig å poste mange tråder om samme emne bare for å få mer oppmerksomhet. Jeg ber deg lese retningslinjene.

For å ikke få posten sletta: bruk RYP EM.

Lenke til kommentar

Takk : )

Men er det noen som har god peiling på kreatin her?

Jeg går nå på monohydrat, merker stor fremgang.

Vet man skal holde seg unna alkohol, og hvorfor.

Men hvis man drikker, driver da alkoholen ut bare vannet, sånn at man kan fylle opp det igjen ved å drikke masse vann?

Eller tar det også vekk kreatinet du har bygd opp i kroppen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...