gerrardo Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 HEi. Kjører for tiden technutrition sitt RYP ekstrem muskelvekst program. Noen som har erfaring? Eller, hva er deres erfaring som det beste program for å bli stor? Håper på hjelp. Lenke til kommentar
Moddaloug Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 RYP EM er meget anbefalt, gå for det. Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 MEn sånn som når jeg kjører det, er det eneste som trener bryst - skråbenk manualer. er det nok? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Haha.. Ja.. Ehh.. Du tror det eneste som trener bryst. Må nesten gjennom gå en antomi øvelse guide med deg. Bli voksen, vi har hatt nok slike tullete tråder av deg "Bli stor fort!" - finne det beste kroppsbyggerprogrammet! MÅ BLI STOR FORT, MÅ INNPONERE JENTER OG VENNER! :love: Gi deg.. 5 Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) MEn sånn som når jeg kjører det, er det eneste som trener bryst - skråbenk manualer. er det nok? nei det er ikke nok legg til 15+ bryst øvelser til så blir du stor!. Neida, hvis det står at det er de og de øvelsene i programmet så er det nok. om det er stor du vil bli så er det maten som gjør deg stor. Endret 30. oktober 2010 av joakimz Lenke til kommentar
Juriloo Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 RYP er eit program som har fått mykje ros. Fullfør programmet før du bestemmer deg for å modifisere det eller legge til fleire øvelser Lenke til kommentar
bowler84 Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 5x5 Stronglifts og mye mat Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Haha.. Ja.. Ehh.. Du tror det eneste som trener bryst. Må nesten gjennom gå en antomi øvelse guide med deg. Bli voksen, vi har hatt nok slike tullete tråder av deg "Bli stor fort!" - finne det beste kroppsbyggerprogrammet! MÅ BLI STOR FORT, MÅ INNPONERE JENTER OG VENNER! :love: Gi deg.. Ser ikke helt poenget med spydigheten din, jeg.. Det er en grunn til at han spør.. Fordi han ikke vet bedre og trenger hjelp. Voks opp. Til trådstarter: Følg programmet ditt, så ser du det.. Det går også fint an å variere brystøvelser, selv om man bør følge grunnprogrammet. Istedenfor å ta skråbenk hver gang, så ta vanlig benk eller dips. Kosthold er minst like viktig som treningsprogrammet. Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Takk for svar! Og takk for at det finnes folk inne her som faktisk vil hjelpe, og ikke være spydige! Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Tja, det er jo ikke akkurat første gangen du oppretter samme emne om og om igjen. Just saying 3 Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Greit! Men er det ulovlig å opprette tråder her? Høres sånn ut! Skal jeg gi deg et godt råd? Siden dette går helt ut av emnet! La være å skrive om du ikke holder deg til det det blir spurt om Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Skal jeg gi deg et godt råd, og dette går også helt ut av emnet! Lær deg å tenk før du poster, ta et hint og les hva andre folk svarer i dine utallige poster. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Skal jeg gi deg et godt råd, og dette går også helt ut av emnet! Lær deg å tenk før du poster, ta et hint og les hva andre folk svarer i dine utallige poster. Vel, jeg er enig. Har lest nok av dine tråder. Og ja, det er ulovlig å poste mange tråder om samme emne bare for å få mer oppmerksomhet. Jeg ber deg lese retningslinjene. For å ikke få posten sletta: bruk RYP EM. Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Takk : ) Men er det noen som har god peiling på kreatin her? Jeg går nå på monohydrat, merker stor fremgang. Vet man skal holde seg unna alkohol, og hvorfor. Men hvis man drikker, driver da alkoholen ut bare vannet, sånn at man kan fylle opp det igjen ved å drikke masse vann? Eller tar det også vekk kreatinet du har bygd opp i kroppen? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Slutt å overtenk så mye. Du fikk jo svar på dette i en annen tråd du lagde... Alkohol + kreatin går bare bra. Å drikke vann ved mye alkoholinntak er jo noe man burde gjøre uansett om man bruker kreatin eller ikke. Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Takk Men er dte noen som har testet zeus testbooster her? Eller noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
gerrardo Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Om det er ikke noen her som kan svare, fortelle meg en annen side jeg kan snakke trening på? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Om det er ikke noen her som kan svare Vi har svart. I mangfold. I alle trådene dine. Fortell meg en annen side jeg kan snakke trening på? Neei, vet ikke jeg? Hva med treningsforum.no? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 http://tinyurl.com/2fsb9hb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå