DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Jeg stenger den ikke hvis den ikke handler om meg Du kan ikke stenge. Men, etter å ha lest førsteport 2-3 ganger, vil jeg tro det er .. det de koser seg med. Jeg skjønner det fremdeles ikke.. Kan du recorde? Ja. Hva heter tråden? Du lagde den, husker du ikke tittel er det synd på deg. Du vil spille inn gameplay av de som ikke har opptaksutstyr selv? Den heter "[MW2] Hvem vil på på youtube!? (dei som ikke har recorder) Hvis du har lest dette så burde du vite hvorfor du ikke skulle ha svart i denne tråden. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg stenger den ikke hvis den ikke handler om meg Du kan ikke stenge. Men, etter å ha lest førsteport 2-3 ganger, vil jeg tro det er .. det de koser seg med. Jeg skjønner det fremdeles ikke.. Kan du recorde? Ja. Hva heter tråden? Du lagde den, husker du ikke tittel er det synd på deg. Du vil spille inn gameplay av de som ikke har opptaksutstyr selv? Den heter "[MW2] Hvem vil på på youtube!? (dei som ikke har recorder) Hvis du har lest dette så burde du vite hvorfor du ikke skulle ha svart i denne tråden. 1. (Så vidt jeg har skjønnt) Du har enda ikke kommet til poenget med denne tråden. 2. Du må gjerne, for min del, tenke over hva du skriver, og ikke minst huske hva du har skrevet. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Vil du bli filmet når du failer på mw2 ? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Vil du bli filmet når du failer på mw2 ? ME! MEMEMEMEME! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Hahahahaha. Dette må da være et gullkorn! :!: Endret 13. november 2010 av blade-bunny Lenke til kommentar
feggy Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 åååååh. Hele tråden inn i Gullkorn. Nå!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Mine innlegg, FO SHO! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Trådstarter: Jeg vil først se et skriftlig brev fra foreldrene dine som bekrefter at du har lov til å: 1. Være på Youtube 2. Spille MW2 Youtube terms quote You affirm that you are either more than 18 years of age, or an emancipated minor, or possess legal parental or guardian consent, and are fully able and competent to enter into the terms, conditions, obligations, affirmations, representations, and warranties set forth in these Terms of Service, and to abide by and comply with these Terms of Service. In any case, you affirm that you are over the age of 13, as the Service is not intended for children under 13. If you are under 13 years of age, then please do not use the Service. There are lots of other great web sites for you. Talk to your parents about what sites are appropriate for you. Endret 14. november 2010 av Solsviken Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Trådstarter: Jeg vil først se et skriftlig brev fra foreldrene dine som bekrefter at du har lov til å: 1. Være på Youtube 2. Spille MW2 Youtube terms quote You affirm that you are either more than 18 years of age, or an emancipated minor, or possess legal parental or guardian consent, and are fully able and competent to enter into the terms, conditions, obligations, affirmations, representations, and warranties set forth in these Terms of Service, and to abide by and comply with these Terms of Service. In any case, you affirm that you are over the age of 13, as the Service is not intended for children under 13. If you are under 13 years of age, then please do not use the Service. There are lots of other great web sites for you. Talk to your parents about what sites are appropriate for you. Jeg spiller ikke mw2!! (lenger) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 men vil likevel være på youtube? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 haha, epic. Får faen meg lættis av lese igjennom tråden!! Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) "haha, epic. Får faen meg lættis av lese igjennom tråden!!" Jeg innså nettop at jeg må slutte og komme innom dette forumet. Endret 15. november 2010 av Major hardon 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå