DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er det noen som vil på youtube? Jeg synst det (var) drit urettferdig og ikke ver på youtube. Tenker dere det samme? Om noen uker så skal jeg begynne å recorde (igjen). Er det noen av dere som vil bli med og komme på youtube? 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Whut? Hva mener du? Det er mange på youtube.. Er det urettferdig å ikke være der? Makes no sense to me. Er det du mener at folk skal se videoene dine eller noe? Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Hvis du skal begynne å recorde om noen uker tror jeg du kommer litt for sent, for da er Black Ops kommet ut(med teather mode). Og så vidt jeg har forstått så kan alle recorde da Endret 28. oktober 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Whut? Hva mener du? Det er mange på youtube.. Er det urettferdig å ikke være der? Makes no sense to me. Er det du mener at folk skal se videoene dine eller noe? Jeg synst det var litt urettferdig å ikke vere på youtube. (misunleg) Og er det noen andre som synst det samme? Lurte jeg på. Ikke noe med min youtube kanal Noen på black ops da. Endret 28. oktober 2010 av NorskeLego Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Skjønner enda ikke.. er på hvilken måte urettferdig? Er da folks valg om de vil se videoer der, laste opp, eller ikke besøke siden? Om du skal vente til du får 55 subs (som står på sida de), og du nå har 18, tror jeg du kan vente lenge med mindre du heller begynner med Black Ops. MW2 begynner å bli utdatert. Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Skjønner enda ikke.. er på hvilken måte urettferdig? Er da folks valg om de vil se videoer der, laste opp, eller ikke besøke siden? Om du skal vente til du får 55 subs (som står på sida de), og du nå har 18, tror jeg du kan vente lenge med mindre du heller begynner med Black Ops. MW2 begynner å bli utdatert. Dette har ikke noe med sida mi -_- Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Dette var en meget merkelig tråd.. 3 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Woord... Jeg skjønner ikke en dritt av hva du mener... Hvorfor er det urettferdig at ikke alle er på youtube? HVa mener du? Egen youtube kanal? egen film? saywhatsaywhat? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 say WHAAAAAAAAAAAAT Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 say WHAAAAAAAAAAAAT Whaaaaaaat There, i said it. 1 Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Same her. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Du er same, ok 1 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Same her. Du lagde jo tråden din nisse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) dette er en tråd jeg skal følge med på! Endret 12. november 2010 av Slettet-U4NJ3Omm Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 dette er en tråd jeg skal følge med på! HA ha? Dette er en tråd som jeg håper en moderator skal stenge !!!! Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 HA ha? Dette er en tråd som jeg håper en moderator skal stenge !!!! Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Same her. Faen som du loker... Lenke til kommentar
gard. Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 dette er en tråd jeg skal følge med på! HA ha? Dette er en tråd som jeg håper en moderator skal stenge !!!! Før du stenger den, kan du prøve å forklare hva postene dine handler om? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 dette er en tråd jeg skal følge med på! HA ha? Dette er en tråd som jeg håper en moderator skal stenge !!!! Før du stenger den, kan du prøve å forklare hva postene dine handler om? Ingen skal stenge denne tråden. Putt den på lekeplassen så har vi noe å more oss med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå