jiframnes Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Hei Sjekker om det er flere en meg som er misfornøyd med facebook app`en på android, det skal vel være en smal sak og "portere" den som er tigjengelig på ios til android??? Noen som kan ta på seg det?? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Den er grei nok, eneste jeg savner er chat, og mulighet til å endre privacy settings på statusoppdateringer postet på telefonen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Syns den er greiere å bruke på en iPhone Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Eneste jeg egentlig har å utsette på er at om man trykker på en notification, så åpner browseren seg og du kommer inn på nettsiden, isteden for å gjøre dette rett i appen, utrolig mongo! 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 iPhone-appen er helt klart mye bedre enn android-appen. Facebook har gjort en elendig jobb for oss Android-brukere! Det er faktisk det jeg savner mest med iPhone.. En skikkelig Facebook-app. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Eneste jeg egentlig har å utsette på er at om man trykker på en notification, så åpner browseren seg og du kommer inn på nettsiden, isteden for å gjøre dette rett i appen, utrolig mongo! Helt enig. Treger ned hele greiene så det holder. Trodde liksom poenget med denne appen var å få en samlet opplevelse kun innad i denne appen. Lenke til kommentar
jiframnes Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Skulle tro at de som laget app`en til iphone også var interessert i å få den over på android, men når vi snakker dritt facebook-app sjekk den som er på nokia N8... Alt på den mobilen suger!!! Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 men når vi snakker dritt facebook-app sjekk den som er på nokia N8... Alt på den mobilen suger!!! Terningkast 5, fint design og mye bra hardware. At det ikke fungerer er ikke så nøye. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg savner chat og tagging av bilder. Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Er det noen som har funnet en bra FB app på marked eller appbrain som funker bra? Lenke til kommentar
jiframnes Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Da er facebook app`en oppdatert til tilnærmet samme versjon som er på iphone.. eneste som mangler er Chat... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Den nye facebook-appen er MYE bedre enn den gamle. Nå er jeg ganske fornøyd faktisk Chat er noe jeg bruker andre programmer til uansett. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 De som savner chat bør prøve Trillian. Fungerer utmerket og kan flyttes til sd. Er bare beta foreløpig, så må lastes ned fra nettsiden. http://www.trillian.im/learn/tour-android.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Helt klart en stor forbedring, men min Facebook Har plutselig sluttet å fungere ved flere anledninger etter den siste oppdateringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå