Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Halebeinssmerter, cyste?

FKL982

Anbefalte innlegg

Hei!

Har de siste par dagene, kanskje de siste tre, fått en pussig smerte helt i enden av halebeinet. Gjør vondt som pokker når jeg sitter, må sitte helt frampå, ellers går det ikke. Den var svak den første dagen, og så var den stigende helt til det nivået den er på nå.

En sykepleier pratet om en slags cyste mange unge gutter kunne få i halebeinet som man måtte operere bort. Er det trolig at det er dette jeg har, eller er det bare et slags sittesår? :) Det gjør også vondt når jeg tar på det.

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv hatt smerter i halebeinet, fikk det sånn helt plutselig. Gjorde veldig vondt å røyse seg opp etter å ha sittet mer en et par minuter lent bakover. Var hos lege, de fant ingen ting, trodde selv jeg hadde noe betent hårsekk der bak. Fikk aldri vite hva det egentlig var. Uansett jeg gikk med ganske sterke smerter i halebeint to måneder før det smertene dempet seg. All smarte var borte iløpet av ca 8 måneder her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...