Xanman Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Lørdagens Halloween-fest nærmer seg med stormskritt og jeg aner ikke hva jeg skal kle meg ut som. Noen tips? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Zombie flaske Boombox Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Kanin Telefon Tulipan Rose Kanin Jente / Gutt. (skikkelig kostyme) Chuck Norris Deadmau5 Kanin Endret 28. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
MIndstorms Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Ahh, så mange ting å velge, men lommeboken må jo passe hvis du vil være litt mer fanzy Jeg ville valgt noe som Gandalf, Frodo, Harry potter (tja), klassiske Spider Man, Starwars (trooper, etc etc) Ja, det var det jeg kom på i farta Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så bilde av en som hadde kledd seg ut som dårlig oppløsning. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Zombie er en god idé. Jeg har en del gamle klær jeg kan ødelegge og så kan jeg kjøpe meg noe billig sminke-greier i morgen. Hva ellers burde jeg skaffe meg om jeg skal være zombie? Så bilde av en som hadde kledd seg ut som dårlig oppløsning. Gief pic! Zombie er det beste tipset til nå, men kom gjerne med flere! Lenke til kommentar
HValder Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Zombie er en god idé. Jeg har en del gamle klær jeg kan ødelegge og så kan jeg kjøpe meg noe billig sminke-greier i morgen. Hva ellers burde jeg skaffe meg om jeg skal være zombie? AIDS, syfilis, eller anna sjukdom som overføres gjennom blod. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Du tar på deg dress. Når noen spør "Hva skal du være?" "Awesome!" svarer du 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Så bilde av en som hadde kledd seg ut som dårlig oppløsning. Gief pic!Jeg fant ikke det bildet jeg tenkte på akkurat nå, men her er ei jente som har gått for et lignende konsept. Endret 28. oktober 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Zombie er en god idé. Jeg har en del gamle klær jeg kan ødelegge og så kan jeg kjøpe meg noe billig sminke-greier i morgen. Hva ellers burde jeg skaffe meg om jeg skal være zombie? Så bilde av en som hadde kledd seg ut som dårlig oppløsning. Gief pic! Zombie er det beste tipset til nå, men kom gjerne med flere! Goggle er nok det beste om du skal kle deg ut som en zombie. Finn noen bilder av en zombie, og prøv å etterlign den så godt som mulig. Edit: Denne var ikke så ille. Endret 28. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 How to Look Like a Zombie Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) brukk dette til dårlig oppløsning kostymet A clockwork orange- Alex. Mario Taxi driver- typen. Med hanekam og alt. Endret 28. oktober 2010 av olehh Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Tusen takk for alle tips! "How to Look Like a Zombie"-linken var genial! Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Dress like the 80's! finn gamle fargelike klaer, og skaff en mullet wig. Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er ikke noe tvil om hva du burde kle deg ut som!!! Topper festen hvis du har med en rifle 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Effekt økes om du har løskrutt og skyter. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Tok turen til lekebutikken i dag og kjøpte sminke og to tuber fake blod. Går nok for zombie, med mindre noen kommer med et bedre forslag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Svaret finner du rett ved din nese: Professor! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Hehe. Skulle lånt frakk og briller da jeg hadde kjemi på skolen i dag. Litt for sent nå, tho. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Prinsesse eller bestemor. Det oser pur maskulinitet av de antrekkene, altså… Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå