Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Exphil eksamen innlevering -

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en eksamens innlevering i exphil til 2.nov. Har fått utlevert et fra en venn av meg som allerede har skrevet oppgaven for ett år siden. Samme oppgave osv.

Likte teksten så godt at jeg ikke i noe nytte å forandre på det og har derfor tenkt å levere den. Har heller ikke tid til å skrive en nå, med tanke på at jeg må gjennom 2 andre fag som er mye viktigere. Går ikke etter en A i exphil så det er helt greit.

Er i Tromsø universitet. Vet dere om de kan på noen som helst måte finne ut av at det er en kopi?

Vet det ikke er så smart, trenger derfor ikke poster der folk skal lære meg om å galt det er.

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du leverer den samme oppgaven som han leverte, så vil du med all sannsynlighet bli tatt for plagiering. Det hele kommer an på om de kjører Ephorus eller lignende og om den gamle oppgaven ligger i systemet. Hvis de har brukt Ephorus siden før han leverte oppgaven, så vil det dukke opp som 100% kopi og du vil trolig bli utestengt fra universitet i et semester eller to i tillegg til at du naturligvis stryker i Ex.Phil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...