Hetzer Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 som virkelig synes r0nk1ng RoXx0r-"språket" er det helt store? Da folk tar i bruk disse frasene blir jeg alltid sittende å lure på om de har en god porsjon selvironi eller faktisk virkelig mener at det er så "***** in your face tøft". Lurer også på hvem disse menneskene er...ser ikke for meg den klassiske høyvannsbukse nerden slå om seg med sånne utrykk (nå er jo høyvannsbukse nerden ikke representativ for pc-nerdene lenger heller, desverre holdt jeg på å si) Har bare sett en person i kjøtt og blod som jeg vet bruker haxxor daxxor språket...han jeg delte hybel med i fjor tok det flittig i bruk, og jeg tror han syntes det var ganske tøft også. Han passet utseende messig også, ganske "hipp" og "kul" med beltestedet ca. der testiklene slutter, hette genser og alltid en eller annen lue av "riktig" merke. Det bekrefter teorien min om at den nye rasen hAxX0r-nerder faktisk er klone prosjekt av Paper Boys vokalisten. (Har som regel at jeg ikke slenger dritt mot personer som ikke har anledning til å svare for seg, menmen skjønner vel tenginga) Tenke seg til om "språket" blir en del av dagligtalen? ("Kult" klarte det jo, så hvorfor ikke?) Den dagen jeg hører et n00b, RoXXor, l33t osv. i virkeligheten er det på tide å vurdere å pakke kofferten. Da jeg var hjemme og besøkte mor og far her om dagen, mener jeg hørte det kom et "n00b!" fra en av lillesøsters tøffe skate-drikke-seg-leke-full-i-helga-CS-er-rått kamerater (håper sannelig ikke de er sammen). Nei det er kanskje på tide å pakke kofferten Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Enig! 1337 språket suger! Det værste ordet er definitivt LOL! Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Enig! 1337 språket suger!Det værste ordet er definitivt LOL! LOL kan vel ikke akkurat karakteriseres som 1337 språk :-? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 OMG PLZ! LOL!! h4xx0r j00!"!! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 OMG PLZ! LOL!! h4xx0r j00!"!! Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 LOL kan vel ikke akkurat karakteriseres som 1337 språk Ikke? jeg antar at du har ordboka da... Men i hvilken kategori havner lol i da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 en kamerat av meg sier faktisk "lol" når noe er morsomt.. dog med en solid dose selvironi. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Viss man skal bruke LOL så må det være på et online spill, Irc eller.no Lol er jo bare en forkortelse og d høre J**li teit ut å si d! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Hehe, jeg kan ikke fordra det. Jeg satt en gang og så på når en kamerat av meg når han spiller CS (når han var 14). Det var et eller annet som skjedde, så plasserte han begge hendene solid på hodet før han utbrøt, "OMG for en über 'n00b'! LOL!". Ja, jeg brukte "1337-forkortelsene" for at det skulle være forståelig. Stakkars gutt, ja. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Lol er jo bare en forkortelse og d høre J**li teit ut å si d! helt enig med at det høres teit å si "d", men hva har det med å si lol å gjøre, egentlig? Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Kanskje et godt tidspunkt å ta i bruk den nye signaturen min Lenke til kommentar
Hetzer Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 He, he....skulle likt å sett det. Har inntrykk av at CS er det spillet som er mest forpestet.....noe av grunnen er vel at store deler av brukergruppen er prepubertalt frustrerte 14 åringer som virkelig mener man har oppnådd noe stort om man er allder über l33t i et spill. Über er jo da faktisk et vanlig ord forresten... NB. Jeg har ikke sagt et vondt ord om CS som spill her...gidder ikke å vikle meg inn i en diskusjon om CS nå Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 LOL kan vel ikke akkurat karakteriseres som 1337 språk Ikke? jeg antar at du har ordboka da... Men i hvilken kategori havner lol i da? Vær så snill og ta med den smileyen på slutten av setningen. Nemlig :-? En spørrende/forvirret smiley. Viss man skal bruke LOL så må det være på et online spill, Irc eller.noLol er jo bare en forkortelse og d høre J**li teit ut å si d! Og det såkalte SMS språket er en landsplage! DET er DET! PS: En liten 1337 guide for de interiserte. Lenke til kommentar
Hetzer Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 if you can read this you have wasted your life? Hehe..fungerer ikke særlig som kodespråk heller Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg beklager "SMS" språket mitt, men saken er den at jeg henger en del på irc og der sier jeg "D" istedenfor det... Men jeg ska prøve å skjerpe meg... Og btw zn00ker: :-? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Jeg beklager "SMS" språket mitt, men saken er den at jeg henger en del på irc og der sier jeg "D" istedenfor det... Men jeg ska prøve å skjerpe meg... Og btw zn00ker: :-? Den setningen var altså ment som et lite spørsmål på om LOL kunne karakteriseres som 1337 språk. Men hvis OMG, PLZ osv regnes som 1337 språk så gjelder vel det LOL også. Litt pay-back fra deg også akkurat den siste setningen? Lenke til kommentar
Hetzer Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 mulig jeg per definisjon blander kortene litt, men jeg kaster nå 133t, noob, omg, stfu i samme bøtta. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Da jeg var hjemme og besøkte mor og far her om dagen, mener jeg hørte det kom et "n00b!" fra en av lillesøsters tøffe skate-drikke-seg-leke-full-i-helga-CS-er-rått kamerater (håper sannelig ikke de er sammen). Phew, trodde jeg var den eneste som hadde det sånn. n00b er ikke det eneste som har kommet ut av "lille"søstera mi sine kamerater. Syns klart og tydelig jeg hørte lutn00b og LOL og ikke minst ROFLMAO når hun hadde et par stykker over på "besøk".. Greit nok at man bruker det når man chatter eller vil understreke et poeng, men når man bruker det i dagligtalen så begynner jeg å bli litt bekymret. Computers stay away from me, you have ruined my daglgitalespråk Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 mulig jeg per definisjon blander kortene litt, men jeg kaster nå 133t, noob, omg, stfu i samme bøtta. Kanskje bevege meg litt on topic i denne tråden Spiller jeg CS har jeg utrolig lett for å skrive omg, stfu, n00b, plz og sånne forkortelser/1337 språk. Grunnen til det er kanskje at det er lettere/fortere å skrive Men utover det er det sjeldent jeg bruker slike ord/uttrykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå