Kjellvez Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Finnes det andre muligheter til bredbånd over fiber i Bergen enn BKK? Lurer på om det er monopol eller konkurranse her. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Homebase? Tror de kjører gjennom Bergen Fiber. Ellers ganske oligopolisk. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Finnes det andre muligheter til bredbånd over fiber i Bergen enn BKK? Lurer på om det er monopol eller konkurranse her. Bofiber har noe utbygging. Nextgentel leverer stort sett til borettslag pr dags dato. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Bor selv i Bergen og må si jeg savner utbyggingen til lyse.. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Bor selv i Bergen og må si jeg savner utbyggingen til lyse.. Var vel BKK som bygget ut og ikke Lyse. Men ja, synd at de sluttet. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Telenor bygger ut flere steder på askøy, er vel håp om mer etter det. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Telenor bygger ut flere steder på askøy, er vel håp om mer etter det. Telenor har mer eller mindre sluttet med fiber for øyeblikket, så er lite aktivitet fra den kanten (de satser kun på VDSL2 nå fremover). Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) De holder på med 4større felter på askøy ihvertfal Jeg bor i et av de og når jeg skrev meg på hadde de 105 av 120 kunder(for det feltet) før de startet på selve arbeidet, ca leveringstid vi har fått er juni nesteår. Endret 29. oktober 2010 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå